Μάνατζμεντ

Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας: /
Μεταφραστής: Ζιώγας, Νίκος
Επιμελητής: Λιβιεράτος, Αντώνης / Τριβέλλας, Παναγιώτης
Εκδόσεις: Προπομπός
- Χρονολογία Έκδοσης: Απρίλιος 2020
- Σελίδες: 656
- ISBN-13: 978-618-5036-56-0
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 58.80 € τιμή βιβλιοχώρας: 52.92  
Το βιβλίο αυτό είναι ένα βιβλίο αναφοράς σχετικά με τις νέες πρακτικές του μάνατζμεντ. Αποτελεί ένα απαραίτητο εργαλείο για όλους –μάνατζερ, φοιτητές, συμβούλους ή ερευνητές– που επιθυμούν να εμπλουτίσουν και να εμβαθύνουν τις γνώσεις τους στον συγκεκριμένο τομέα. Παρουσιάζονται σε αυτό όλες οι βασικές θεωρίες του μάνατζμεντ και αναλύεται το νέο πλαίσιο του μάνατζμεντ που διαμορφώνεται με τη διεύρυνση της παγκοσμιοποίησης και της ψηφιακής τεχνολογίας. Αναλύονται επίσης ο ρόλος και τα χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτει ο μάνατζερ, η καθοδήγηση και η αξιολόγηση της απόδοσης της μονάδας, η διεύθυνση των ομάδων, η προσέλκυση, αξιολόγηση και παρακίνηση των συνεργατών, η διαχείριση των συγκρούσεων και η ενθάρρυνση της καινοτομίας. Στην τρίτη, αναθεωρημένη και εμπλουτισμένη έκδοση του βιβλίου, οι συγγραφείς έχουν επίσης συμπεριλάβει νέα κεφάλαια αφιερωμένα στο ηλεκτρονικό μάνατζμεντ, το μάνατζμεντ από απόσταση, το διεθνές και το υπεύθυνο μάνατζμεντ. Κάθε κεφάλαιο ολοκληρώνεται με ένα «εγχειρίδιο του επαγγελματία», το οποίο περιλαμβάνει άρθρα από το περιοδικό Management, τη γνώμη ενός ειδικού που συνεργάζεται με το περιοδικό Question(s) de management, καθοδήγηση και συμβουλές από κάποιο διευθυντικό στέλεχος καθώς και μία περίπτωση εφαρμογής.
ISBN13: 978-618-5036-56-0
Πρωτότυπος Τίτλος: Manageor
Συγγραφέας: Barabel, Michel
Εκδότης: Προπομπός
Χρονολογία Έκδοσης: Απρίλιος 2020
Σελίδες: 656
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 29x21
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 1530 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: γαλλικά