Παράπονα πελατών
Η χρυσή ευκαιρία που θεωρείται μπελάς Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Πρωτοπαπαδάκης, Ιωάννης Ν.
Εκδόσεις: Σταμούλη Α.Ε.
- Χρονολογία Έκδοσης: Μάρτιος 2020
- Σελίδες: 266
- ISBN-13: 978-960-618-032-3
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Αντί να ξοδεύετε χρήματα για να προσελκύσετε νέους πελάτες, στο εγχειρίδιο αυτό θα μάθετε γρήγορους, πρακτικούς και ανέξοδους τρόπους για να αντιμετωπίσετε τα παράπονα των πελατών σας και να τους κρατήσετε για πάντα πιστούς στην επιχείρησή σας!
Με απλή, κατανοητή γλώσσα και μέσα από πολλά εύστοχα παραδείγματα και σκίτσα, θα κατανοήσετε πόσο σημαντικά είναι τα παράπονα για μια επιχείρηση. Μεταξύ άλλων, εξετάζονται: Τι θέλουν οι πελάτες όταν παραπονούνται, Χειρισμός παραπονούμενων πελατών, Σύνταξη απαντητικής επιστολής, Επιλογή και εκπαίδευση προσωπικού, Τα παράπονα των υπαλλήλων, Τρόποι ενθάρρυνσης των πελατών να παραπονεθούν, Οφέλη από τη σωστή διαχείριση των παραπόνων.
Διαβάζοντας το βιβλίο αυτό, θα καταλάβετε ότι τα παράπονα των πελατών είναι δώρα, αρκεί να γνωρίζετε πώς να τα ξετυλίξετε. Χειριστείτε τα παράπονα σωστά και θα εκπλαγείτε με τα αποτελέσματα...
ISBN13: | 978-960-618-032-3 |
Συγγραφέας: | Πρωτοπαπαδάκης, Ιωάννης Ν. |
Εκδότης: | Σταμούλη Α.Ε. |
Χρονολογία Έκδοσης: | Μάρτιος 2020 |
Σελίδες: | 266 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 21χ14 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Βάρος: | 423 γραμμάρια |
Είδος: | Βιβλίο |
Σειρά: | Business Life: Σύγχρονη Βιβλιοθήκη |