Εταιρική επικοινωνία

Οδηγός θεωρίας και πρακτικής Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Μεταφραστής: Μώτου, Αναστασία / Μερτζάνη, Μαρία
Επιμελητής: Ευαγγελάτος, Ανδρέας
Εκδόσεις: Δίαυλος
- Χρονολογία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2016
- Σελίδες: 360
- ISBN-13: 978-960-531-354-8
- Διαθεσιμότητα: Εξαντλημένο
αρχική τιμή: 26.50 € τιμή βιβλιοχώρας: 23.85  
Το βιβλίο καλύπτει όλες τις σύγχρονες πτυχές της Εταιρικής Επικοινωνίας: Ενδιαφερόμενα μέρη, σχέσεις με τα ΜΜΕ, επικοινωνία με τους εργαζόμενους, διαχείριση θεμάτων, διαχείριση κρίσεων, κοινωνικά δίκτυα, σχέσεις με την κοινότητα, Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, εταιρική ταυτότητα, εταιρική φήμη κ.ά. Η τέταρτη αναθεωρημένη και ενημερωμένη έκδοση περιλαμβάνει: - Ένα νέο κεφάλαιο σχετικά με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παράλληλα με ευρύτερη κάλυψη των νέων μέσων στα υπάρχοντα κεφάλαια. - Νέο ενημερωμένο υλικό σχετικά με τα πρότυπα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, τη διακρατική διακυβέρνηση και την εταιρική υπηκοότητα. - Μεγαλύτερη εστίαση στις σχέσεις με τα μέσα ενημέρωσης, την εσωτερική επικοινωνία, την ηγετική επικοινωνία και την επικοινωνιακή διαχείριση της αλλαγής. - Νέες ολοκληρωμένες και σύντομες διεθνείς μελέτες περίπτωσης. Η Εταιρική Επικοινωνία αποτελεί απαραίτητο ανάγνωσμα για τους φοιτητές στους τομείς της Εταιρικής Επικοινωνίας, Οργανωσιακής Επικοινωνίας, Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνιακού Μάρκετινγκ, και μια ανεκτίμητη πηγή στοχασμού για τους επαγγελματίες. Ο Joep Cornelissen είναι καθηγητής Εταιρικής Επικοινωνίας, στο Πανεπιστήμιο VU του 'Aμστερνταμ.
ISBN13: 978-960-531-354-8
Πρωτότυπος Τίτλος: Corporate Communication: A Guide to Theory and Practice
Συγγραφέας: Cornelissen, Joep
Εκδότης: Δίαυλος
Χρονολογία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2016
Σελίδες: 360
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 24χ17
Διαθεσιμότητα: Εξαντλημένο
Βάρος: 613 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά