Βασικές αρχές στρατηγικής των επιχειρήσεων

Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας: / / / / /
Μεταφραστής: Χατζούδης, Δημήτρης
Επιμελητής: Μυλώνη, Βαρβάρα
Εκδόσεις: Κριτική
- Χρονολογία Έκδοσης: Οκτώβριος 2016
- Σελίδες: 504
- ISBN-13: 978-960-586-140-7
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 43.00 € τιμή βιβλιοχώρας: 38.70  
Τα δέκα κεφάλαια της νέας έκδοσης του βιβλίου καλύπτουν τις έννοιες της "στρατηγικής τοποθέτησης" και των "στρατηγικών επιλογών" που αντιμετωπίζουν οι οργανισμοί. Στο πλαίσιο της "στρατηγικής τοποθέτησης", οι συγγραφείς πραγματεύονται τις έννοιες της στρατηγικής ανάλυσης, της στρατηγικής ικανότητας, της στρατηγικής στοχοθεσίας, καθώς και της κουλτούρας της στρατηγικής. Στο πλαίσιο των "στρατηγικών επιλογών", εξετάζονται, μεταξύ άλλων, η διεθνής στρατηγική και η στρατηγική καινοτομία. Το τελευταίο κεφάλαιο "Στρατηγική στην πράξη" αναφέρεται σε θέματα εφαρμογής της στρατηγικής, όπως η δομή ενός οργανισμού, η διοίκηση και η στρατηγική αλλαγή, ενώ το Παράρτημα παρουσιάζει τις βασικές αρχές της στρατηγικής αξιολόγησης.
ISBN13: 978-960-586-140-7
Συγγραφέας: Συλλογικό έργο
Εκδότης: Κριτική
Χρονολογία Έκδοσης: Οκτώβριος 2016
Σελίδες: 504
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά
Σειρά: Business Management