Brand, η στρατηγική

Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Εκδόσεις: Φερενίκη
- Χρονολογία Έκδοσης: Οκτώβριος 2013
- Σελίδες: 218
- ISBN-13: 978-960-9513-22-7
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 8.96 € τιμή βιβλιοχώρας: 8.06  
Γιατί οι περισσότερες ελληνικές επιχειρήσεις και οργανισμοί αποδεικνύονται αδύναμοι στη δημιουργία και εγκαθίδρυση ισχυρών brands σε εθνικό, αλλά και παγκόσμιο επίπεδο; Σε αυτό το ερώτημα έρχεται να δώσει απάντηση το πρώτο ελληνικό βιβλίο για το branding. O αναγνώστης έχει την ευκαιρία να μάθει για την έννοια brand, για τους φορείς του, το branding, τη στρατηγική, αλλά και τους πέντε κρίσιμους παράγοντες τους οποίους καθορίζει και από τους οποίους επηρεάζεται, εμπλουτισμένους με πολλά παραδείγματα. Απευθύνεται λοιπόν σε όλους όσοι, είτε ως επιχειρηματίες είτε ως καταναλωτές, ενδιαφέρονται για το brand και τον τρόπο που μπορεί να λειτουργήσει καταλυτικά σε κάθε επιχείρηση.
ISBN13: 978-960-9513-22-7
Συγγραφέας: Ναλμπάντης, Μιχαήλ Ε.
Εκδότης: Φερενίκη
Χρονολογία Έκδοσης: Οκτώβριος 2013
Σελίδες: 218
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 24χ17
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 500 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο