Brand, η στρατηγική
Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Ναλμπάντης, Μιχαήλ Ε.
Εκδόσεις: Φερενίκη
- Χρονολογία Έκδοσης: Οκτώβριος 2013
- Σελίδες: 218
- ISBN-13: 978-960-9513-22-7
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Γιατί οι περισσότερες ελληνικές επιχειρήσεις και οργανισμοί αποδεικνύονται αδύναμοι στη δημιουργία και εγκαθίδρυση ισχυρών brands σε εθνικό, αλλά και παγκόσμιο επίπεδο;
Σε αυτό το ερώτημα έρχεται να δώσει απάντηση το πρώτο ελληνικό βιβλίο για το branding. O αναγνώστης έχει την ευκαιρία να μάθει για την έννοια brand, για τους φορείς του, το branding, τη στρατηγική, αλλά και τους πέντε κρίσιμους παράγοντες τους οποίους καθορίζει και από τους οποίους επηρεάζεται, εμπλουτισμένους με πολλά παραδείγματα. Απευθύνεται λοιπόν σε όλους όσοι, είτε ως επιχειρηματίες είτε ως καταναλωτές, ενδιαφέρονται για το brand και τον τρόπο που μπορεί να λειτουργήσει καταλυτικά σε κάθε επιχείρηση.
ISBN13: | 978-960-9513-22-7 |
Συγγραφέας: | Ναλμπάντης, Μιχαήλ Ε. |
Εκδότης: | Φερενίκη |
Χρονολογία Έκδοσης: | Οκτώβριος 2013 |
Σελίδες: | 218 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 24χ17 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Βάρος: | 500 γραμμάρια |
Είδος: | Βιβλίο |