Αυθεντίες του μάνατζμεντ

Πώς οι γκουρού των επιχειρήσεων και οι ιδέες τους άλλαξαν τον κόσμο προς το καλύτερο και προς το χειρότερο Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Μεταφραστής: Σμαραγδή, Μυρτώ
Εκδόσεις: Κέρκυρα - Economia Publishing
- Χρονολογία Έκδοσης: Ιούλιος 2012
- Σελίδες: 560
- ISBN-13: 978-960-9490-16-0
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 16.92 € τιμή βιβλιοχώρας: 16.92  
Χτίζοντας επάνω στην τεράστια επιτυχία του βιβλίου "Οι μάγοι του Μάνατζμεντ", η πλήρως αναθεωρημένη και ενημερωμένη έκδοση "Αυθεντίες του Μάνατζμεντ" διερευνά την έλευση του διαδικτύου, την αυξανόμενη δύναμη των αναδυόμενων αγορών, τη μεγάλη κρίση του 2008 και τις πιο σύγχρονες εξελίξεις στη θεωρία του μάνατζμεντ. "Ένα κλασικό και απαραίτητο βοήθημα για όποιον θέλει να βελτιώσει την τεχνική του στο μάνατζμεντ." Vijay Govindarajan, καθηγητής στη Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων Tuck του Κολεγίου του Ντάρτμουθ και σύμβουλος Καινοτομίας στην General Electric "Μια εμπεριστατωμένη ανατομία των επιτυχιών και των αποτυχιών της σημερινής θεωρίας και πρακτικής του μάνατζμεντ." Ratan Tata, πρόεδρος του Ομίλου Tata
ISBN13: 978-960-9490-16-0
Πρωτότυπος Τίτλος: Masters of Management: How the Business and their Ideas Have Changed the World for Better and for Worse
Συγγραφέας: Wooldridge, Adrian
Εκδότης: Κέρκυρα - Economia Publishing
Χρονολογία Έκδοσης: Ιούλιος 2012
Σελίδες: 560
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 28χ15
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά