Βασικές αρχές στρατηγικής των επιχειρήσεων

Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας: / / /
Μεταφραστής: Νικολάου, Ηρώ
Επιμελητής: Κωνσταντόπουλος, Νίκος, 1942- , πολιτικός
Εκδόσεις: Κριτική
- Χρονολογία Έκδοσης: Οκτώβριος 2011
- Σελίδες: 464
- ISBN-13: 978-960-218-749-4
- Διαθεσιμότητα: Έχει αποσυρθεί από την κυκλοφορία
αρχική τιμή: 38.00 € τιμή βιβλιοχώρας: 34.20  
Η στρατηγική συνιστά συναρπαστικό αντικείμενο, γιατί διαμορφώνει τη γενική κατεύθυνση ενός οργανισμού, τον τρόπο που διοικείται, αξιοποιεί επωφελώς τη συγκυρία και το συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού, διαχειρίζεται το ανθρώπινο δυναμικό και την καινοτομία. Οι "Βασικές αρχές στρατηγικής των επιχειρήσεων" είναι ένα σύγχρονο εγχειρίδιο, απλό και φιλικό προς το χρήστη. Εδώ αποσαφηνίζονται οι βασικές έννοιες και οι τεχνικές της στρατηγικής σε τρεις κύριους θεματικούς άξονες: στρατηγική τοποθέτηση στην αγορά, στρατηγικές επιλογές και εφαρμογή της στρατηγικής στην πράξη.
ISBN13: 978-960-218-749-4
Πρωτότυπος Τίτλος: Fundamentals of Strategy
Συγγραφέας: Συλλογικό έργο
Εκδότης: Κριτική
Χρονολογία Έκδοσης: Οκτώβριος 2011
Σελίδες: 464
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 24χ17
Διαθεσιμότητα: Έχει αποσυρθεί από την κυκλοφορία
Βάρος: 786 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά
Σειρά: Business / Management