Βασικές αρχές στρατηγικής των επιχειρήσεων
Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Whittington, Richard / Scholes, Kevan / Johnson, Gerry / Συλλογικό έργο,
Μεταφραστής: Νικολάου, Ηρώ
Επιμελητής: Κωνσταντόπουλος, Νίκος, 1942- , πολιτικός
Εκδόσεις: Κριτική
- Χρονολογία Έκδοσης: Οκτώβριος 2011
- Σελίδες: 464
- ISBN-13: 978-960-218-749-4
- Διαθεσιμότητα: Έχει αποσυρθεί από την κυκλοφορία
αρχική τιμή:
Η στρατηγική συνιστά συναρπαστικό αντικείμενο, γιατί διαμορφώνει τη γενική κατεύθυνση ενός οργανισμού, τον τρόπο που διοικείται, αξιοποιεί επωφελώς τη συγκυρία και το συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού, διαχειρίζεται το ανθρώπινο δυναμικό και την καινοτομία.
Οι "Βασικές αρχές στρατηγικής των επιχειρήσεων" είναι ένα σύγχρονο εγχειρίδιο, απλό και φιλικό προς το χρήστη. Εδώ αποσαφηνίζονται οι βασικές έννοιες και οι τεχνικές της στρατηγικής σε τρεις κύριους θεματικούς άξονες: στρατηγική τοποθέτηση στην αγορά, στρατηγικές επιλογές και εφαρμογή της στρατηγικής στην πράξη.
ISBN13: | 978-960-218-749-4 |
Πρωτότυπος Τίτλος: | Fundamentals of Strategy |
Συγγραφέας: | Συλλογικό έργο |
Εκδότης: | Κριτική |
Χρονολογία Έκδοσης: | Οκτώβριος 2011 |
Σελίδες: | 464 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 24χ17 |
Διαθεσιμότητα: | Έχει αποσυρθεί από την κυκλοφορία |
Βάρος: | 786 γραμμάρια |
Είδος: | Βιβλίο |
Αρχική Γλώσσα: | αγγλικά |
Σειρά: | Business / Management |