Β2Β Management εμπορικής ταυτότητας
Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Pfoertsch, Waldemar / Kotler, Philip
Επιμελητής: Καράνταης, Παναγιώτης / Σφακιανάκη, Μερόπη / Παπαδοπούλου, Παρασκευή
Εκδόσεις: Μαλλιάρης Παιδεία
- Χρονολογία Έκδοσης: Οκτώβριος 2011
- Σελίδες: 350
- ISBN-13: 978-960-457-490-2
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Σε μια εποχή που τα προϊόντα μοιάζουν ολοένα και περισσότερο, οι εταιρείες στρέφονται στο branding αναγνωρίζοντας σε αυτό έναν τρόπο να δημιουργήσουν μια προτίμηση για τις προσφορές τους.
Το branding έχει αποτελέσει καθοριστικό παράγοντα στην επιτυχία πολύ γνωστών καταναλωτικών αγαθών όπως: η Coca-Cola, η McDonald's, η Kodak και η Mercedes. Είναι καιρός, περισσότερες βιομηχανικές εταιρείες, να εγκαινιάσουν μία πιο επιδέξια χρήση του branding. Κάποιες από αυτές έχουν ανοίξει το δρόμο... η Caterpillar, η DuPont κ.ά.
Το συγκεκριμένο βιβλίο είναι ένα από τα πρώτα που εξετάζουν σε βάθος την τέχνη και την επιστήμη των βιομηχανικών προϊόντων branding. Στις σελίδες του θα βρείτε τις αρχές, τη θεωρία και τις δεκάδες περιπτώσεις που απεικονίζουν το επιτυχημένο branding στο πεδίο των βιομηχανικών εμπορευμάτων.
ISBN13: | 978-960-457-490-2 |
Πρωτότυπος Τίτλος: | Β2Β Brand Management |
Συγγραφέας: | Kotler, Philip |
Εκδότης: | Μαλλιάρης Παιδεία |
Χρονολογία Έκδοσης: | Οκτώβριος 2011 |
Σελίδες: | 350 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 24χ16 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Βάρος: | 696 γραμμάρια |
Είδος: | Βιβλίο |
Αρχική Γλώσσα: | αγγλικά |