Στρατηγικό μάνατζμεντ λιανικών πωλήσεων
Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Schramm - Klein, Hanna / Morschett, Dirk / Zentes, Joachim / Συλλογικό έργο,
Μεταφραστής: Σοκοδήμος, Ανδρέας
Επιμελητής: Μπουτσούκη, Χριστίνα
Εκδόσεις: Παπασωτηρίου
- Χρονολογία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2008
- Σελίδες: 366
- ISBN-13: 978-960-7182-20-3
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Το βιβλίο εστιάζει στη μελέτη των παραγόντων που επηρεάζουν την ανάπτυξη και την εφαρμογή της στρατηγικής των επιχειρήσεων λιανικής πώλησης. Ως παραδείγματα χρησιμοποιούνται διεθνώς γνωστές εταιρείες λιανικών πωλήσεων με στόχο να διευκολυνθεί η κατανόηση των όσων περικλείει η έννοια του στρατηγικού μάνατζμεντ λιανικών πωλήσεων, αλλά και για την ταυτόχρονη παρουσίαση μερικών βέλτιστων εφαρμογών. Ένα σημαντικό βοήθημα τόσο για τους ακαδημαϊκούς όσο και για τους μάνατζερ των επιχειρήσεων λιανικής που ενδιαφέρονται να μελετήσουν παραδείγματα επιχειρήσεων που έχουν διακριθεί στο χώρο του λιανικού εμπορίου.
ISBN13: | 978-960-7182-20-3 |
Πρωτότυπος Τίτλος: | Strategic Retail Management |
Συγγραφέας: | Συλλογικό έργο |
Εκδότης: | Παπασωτηρίου |
Χρονολογία Έκδοσης: | Δεκέμβριος 2008 |
Σελίδες: | 366 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 24χ17 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Βάρος: | 640 γραμμάρια |
Είδος: | Βιβλίο |
Αρχική Γλώσσα: | αγγλικά |