Στρατηγικό μάνατζμεντ λιανικών πωλήσεων

Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας: / / /
Μεταφραστής: Σοκοδήμος, Ανδρέας
Επιμελητής: Μπουτσούκη, Χριστίνα
Εκδόσεις: Παπασωτηρίου
- Χρονολογία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2008
- Σελίδες: 366
- ISBN-13: 978-960-7182-20-3
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 31.45 € τιμή βιβλιοχώρας: 31.45  
Το βιβλίο εστιάζει στη μελέτη των παραγόντων που επηρεάζουν την ανάπτυξη και την εφαρμογή της στρατηγικής των επιχειρήσεων λιανικής πώλησης. Ως παραδείγματα χρησιμοποιούνται διεθνώς γνωστές εταιρείες λιανικών πωλήσεων με στόχο να διευκολυνθεί η κατανόηση των όσων περικλείει η έννοια του στρατηγικού μάνατζμεντ λιανικών πωλήσεων, αλλά και για την ταυτόχρονη παρουσίαση μερικών βέλτιστων εφαρμογών. Ένα σημαντικό βοήθημα τόσο για τους ακαδημαϊκούς όσο και για τους μάνατζερ των επιχειρήσεων λιανικής που ενδιαφέρονται να μελετήσουν παραδείγματα επιχειρήσεων που έχουν διακριθεί στο χώρο του λιανικού εμπορίου.
ISBN13: 978-960-7182-20-3
Πρωτότυπος Τίτλος: Strategic Retail Management
Συγγραφέας: Συλλογικό έργο
Εκδότης: Παπασωτηρίου
Χρονολογία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2008
Σελίδες: 366
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 24χ17
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 640 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά