Αποτελεσματική επικοινωνία στις σύγχρονες επιχειρήσεις

Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας: / / /
Μεταφραστής: Αντώνογλου, Ελεάννα
Επιμελητής: Κέφης, Βασίλειος Ν.
Εκδόσεις: Κριτική
- Χρονολογία Έκδοσης: Νοέμβριος 2008
- Σελίδες: 418
- ISBN-13: 978-960-218-603-9
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 35.83 € τιμή βιβλιοχώρας: 32.25  
Η επικοινωνία έχει ιδιαίτερη σημασία για την αποτελεσματική λήψη αποφάσεων, τη λειτουργία των ομάδων και την ηγεσία. Το βιβλίο προωθεί μια διεπιστημονική προσέγγιση της επικοινωνίας μέσω συνεργατικών διδακτικών διαδικασιών. Οι συγγραφείς παρουσιάζουν τις τελευταίες θεωρητικές εξελίξεις, μαζί με πρακτικά παραδείγματα και ερμηνείες διάφορων τρόπων επιχειρηματικής επικοινωνίας, καλύπτοντας όλες τις βασικές έννοιες. Τα θέματα εξετάζονται από τη σκοπιά του μάρκετινγκ, του μάνατζμεντ, των δημοσίων σχέσεων, της προώθησης και της επιχειρησιακής επικοινωνίας. Αναλύεται ακόμη ο ρόλος των νέων μέσων ενημέρωσης, της πλαισίωσης, της διάχυσης της καινοτομίας και των πολιτισμικών διαφορών.
ISBN13: 978-960-218-603-9
Πρωτότυπος Τίτλος: Integrated Business Communication in a Global Marketplace
Συγγραφέας: Συλλογικό έργο
Εκδότης: Κριτική
Χρονολογία Έκδοσης: Νοέμβριος 2008
Σελίδες: 418
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 24χ17
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 716 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά
Σειρά: Επιστημονική Βιβλιοθήκη