Μάρκα και επιλογή ονομασίας

Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Μεταφραστής: Σοκοδήμος, Ανδρέας
Εκδόσεις: Γκιούρδας Μ.
- Χρονολογία Έκδοσης: 2006
- Σελίδες: 240
- ISBN-13: 978-960-512-480-9
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 14.93 € τιμή βιβλιοχώρας: 13.44  
"Οι οργανισμοί του εικοστού πρώτου αιώνα πρέπει να ανταγωνιστούν στον τομέα των μαρκών επειδή δεν έχει απομείνει τίποτα άλλο." Από τα τζιν μέχρι τις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και από τους υπολογιστές μέχρι τα αυτοκίνητα, οι σύγχρονοι καταναλωτές κάνουν τις επιλογές τους με βάση την αφοσίωση στη μάρκα, την αναγνώριση και την τιμή. Οι ισχυρές, οι γνώριμες, οι αναγνωρίσιμες και οι αξιόπιστες ονομασίες μάρκας βγαίνουν νικητές στη μάχη για την προσέκλυση του χρήματος των καταναλωτών.
ISBN13: 978-960-512-480-9
Πρωτότυπος Τίτλος: Smart Things to Know about Brands & Branding
Συγγραφέας: Mariotti, John L.
Εκδότης: Γκιούρδας Μ.
Χρονολογία Έκδοσης: 2006
Σελίδες: 240
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 22χ15
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 344 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Σειρά: Έξυπνες Ιδέες