Μάρκα και επιλογή ονομασίας
Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Mariotti, John L.
Μεταφραστής: Σοκοδήμος, Ανδρέας
Εκδόσεις: Γκιούρδας Μ.
- Χρονολογία Έκδοσης: 2006
- Σελίδες: 240
- ISBN-13: 978-960-512-480-9
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
"Οι οργανισμοί του εικοστού πρώτου αιώνα πρέπει να ανταγωνιστούν στον τομέα των μαρκών επειδή δεν έχει απομείνει τίποτα άλλο."
Από τα τζιν μέχρι τις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και από τους υπολογιστές μέχρι τα αυτοκίνητα, οι σύγχρονοι καταναλωτές κάνουν τις επιλογές τους με βάση την αφοσίωση στη μάρκα, την αναγνώριση και την τιμή. Οι ισχυρές, οι γνώριμες, οι αναγνωρίσιμες και οι αξιόπιστες ονομασίες μάρκας βγαίνουν νικητές στη μάχη για την προσέκλυση του χρήματος των καταναλωτών.
ISBN13: | 978-960-512-480-9 |
Πρωτότυπος Τίτλος: | Smart Things to Know about Brands & Branding |
Συγγραφέας: | Mariotti, John L. |
Εκδότης: | Γκιούρδας Μ. |
Χρονολογία Έκδοσης: | 2006 |
Σελίδες: | 240 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 22χ15 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Βάρος: | 344 γραμμάρια |
Είδος: | Βιβλίο |
Σειρά: | Έξυπνες Ιδέες |