Επιχειρησιακές επικοινωνίες

Θεωρητική και πρακτική προσέγγιση Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας: / / /
Εκδόσεις: Κριτική
- Χρονολογία Έκδοσης: Οκτώβριος 2018
- Σελίδες: 264
- ISBN-13: 978-960-586-248-0
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 22.00 € τιμή βιβλιοχώρας: 19.80  
Το βιβλίο εστιάζει στον ιδιαίτερα επίκαιρο επιστημονικό κλάδο της επιχειρησιακής επικοινωνίας (Business Communication). Η προσέγγιση διαμορφώνεται με τρόπο ρεαλιστικό και άμεσο, ώστε να καθίσταται προσιτή σε όλους τους αναγνώστες. Μέσω των παραδειγμάτων, των βέλτιστων πρακτικών και των θεωρητικών προσεγγίσεων, γίνονται εύκολα κατανοητές οι αλληλεπιδράσεις μεταξύ των επιμέρους λειτουργιών της επιχειρησιακής επικοινωνίας και του εσωτερικού-εξωτερικού περιβάλλοντος της οργάνωσης. Το βιβλίο απευθύνεται σε επιστήμονες με γνωστικό αντικείμενο τη διοίκηση και οικονομία, ενώ μπορεί να αποτελέσει μια ιδιαίτερα ωφέλιμη επιλογή για φοιτητές επιστημονικών πεδίων στον ευρύτερο χώρο της διοίκησης επιχειρήσεων, χρήσιμο εργαλείο για στελέχη επιχειρήσεων, τα οποία επιθυμούν να αποκτήσουν όλες τις απαραίτητες γνώσεις σε θέματα επικοινωνίας εμπλουτίζοντας περαιτέρω τις δεξιότητές τους. Επίσης, οι επαγγελματίες που αντιλαμβάνονται τη σημασία της επιχειρησιακής επικοινωνίας στο πλαίσιο της παγκοσμιοποιημένης αγοράς θα βρουν πολλές απαντήσεις στα ερωτήματά τους.
ISBN13: 978-960-586-248-0
Συγγραφέας: Συλλογικό έργο
Εκδότης: Κριτική
Χρονολογία Έκδοσης: Οκτώβριος 2018
Σελίδες: 264
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Είδος: Βιβλίο
Σειρά: Business Management