Η ρεκλάμα εν Ελλάδι

Το πρώτο κείμενο για την ελληνική διαφήμιση (1894) Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Εκδόσεις: Το Πέρασμα
- Χρονολογία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2011
- Σελίδες: 108
- ISBN-13: 978-960-99676-2-4
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 8.48 € τιμή βιβλιοχώρας: 7.63  
Ποιος θα πίστευε ότι αυτά που λέμε σήμερα lifestyle, facebook, twitter και κοινωνική δικτύωση "υπήρχαν" στην Ελλάδα από την εποχή του Όθωνα; Ποιος θα δεχόταν εύκολα ότι η διαφήμιση κρύβεται παντού ακόμη και εκεί που δεν υποψιαζόμαστε; Και ποιος θα φανταζόταν ότι οι ταπεινές και ανυπόληπτες "ρεκλάμες" αποτελούν ιστορικό τεκμήριο και μέσο εθνικής αυτογνωσίας; Σε μια συναρπαστική διάλεξη του 1894, ο ιδιότυπος λόγιος Μιχαήλ Π. Λάμπρος αθροίζει τις ρεκλάμες της εποχής του και μέσα από αυτές αποκαλύπτει τα ήθη, τη νοοτροπία και τη συμπεριφορά των Ελλήνων. Το πρώτο κείμενο που γράφτηκε για την ελληνική διαφήμιση δείχνει σήμερα απρόβλεπτα επίκαιρο.
ISBN13: 978-960-99676-2-4
Συγγραφέας: Λάμπρος, Μιχαήλ Π.
Εκδότης: Το Πέρασμα
Χρονολογία Έκδοσης: Δεκέμβριος 2011
Σελίδες: 108
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 21χ14
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Είδος: Βιβλίο