Δημόσιες σχέσεις στο επιβατηγό πλοίο

Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας: / /
Επιμελητής: Τυμπής, Δημήτριος
Φορέας: Πανελλήνιος Σύνδεσμος Οικονομικών Αξιωματικών Εμπορικού Ναυτικού
Εκδόσεις: Έλλην
- Χρονολογία Έκδοσης: 2004
- Σελίδες: 95
- ISBN-13: 978-960-286-768-6
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 12.18 € τιμή βιβλιοχώρας: 10.96  
Η επιτυχής Οργάνωση και Διοίκηση ενός Επιβατηγού πλοίου εξαρτάται από ένα καλό Hotel Manager - Προϊστάμενο Οικονομικό Αξιωματικό, ο οποίος αποτελεί τον συνδετικό κρίκο μεταξύ των λειτουργιών των διαφόρων τμημάτων του Ξενοδοχείου του πλοίου. Είναι εκείνος που παροτρύνει, τους επικεφαλής και το προσωπικό, να αποδώσουν τα μέγιστα, εφαρμόζοντας κανόνες ποιοτικού ελέγχου, αναπτύσσοντας υψηλό επαγγελματισμό και ακολουθώντας όλα εκείνα τα standards, που αποτελούν τις βασικές προδιαγραφές, για παροχή υψηλών υπηρεσιών στους φιλοξενούμενους Επιβάτες. Τα θετικά αποτελέσματα της ορθής και άρτιας επικοινωνίας μεταξύ του Hotel Manager - Προϊστάμενου Οικονομικού Αξιωματικού και των Προϊσταμένων των τμημάτων προσωπικού έχουν ως τελικό αποδέκτη τον Επιβάτη. (από τον πρόλογο του βιβλίου)
ISBN13: 978-960-286-768-6
Συγγραφέας: Τζαβάρας, Ιωάννης
Εκδότης: Έλλην
Χρονολογία Έκδοσης: 2004
Σελίδες: 95
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 24χ17
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 205 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο