Μαθήματα δημοσιογραφίας

Τα κριτήρια για την αξιολόγηση, την ιεράρχηση και την επιλογή των ειδήσεων Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Εκδόσεις: Έλλην
- Χρονολογία Έκδοσης: 2005
- Σελίδες: 123
- ISBN-13: 978-960-286-880-5
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 10.15 € τιμή βιβλιοχώρας: 9.13  
Γιατί τα ΜΜΕ εστιάζουν την προσοχή σε αρνητικά γεγονότα; Γιατί διογκώνουν π.χ. μεμονωμένα κρούσματα βίας στα σχολεία και υποβαθμίζουν το εκπαιδευτικό έργο που επιτελείται; Με τη μελέτη αυτή επιχειρείται μια τομή στην ημερήσια διάταξη, στην ατζέντα των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας (McCOmbs et al., 1996). Στόχος της έρευνας είναι να αναδείξει τους μηχανισμούς, μέσα από τους οποίους τα ΜΜΕ επιλέγουν, αξιολογούν και προβάλλουν ειδήσεις ή ψευδογεγονότα, κατά τον D. Boorstin (1991). Το βιβλίο αποτελεί: - Ένα πολύτιμο εργαλείο (αλλά όχι τυφλοσούρτη) για φοιτητές δημοσιογραφίας, κοινωνικών και πολιτικών επιστημών. - Ένα χρήσιμο βοήθημα για εκπαιδευτικούς, για τον κάθε πολίτη που ενδιαφέρεται για την "τυραννία των ΜΜΕ". - Ένα απροσδόκητο μάθημα για δημοσιογραφική αυτογνωσία.
ISBN13: 978-960-286-880-5
Συγγραφέας: Χρυσάνθου, Χρύσανθος
Εκδότης: Έλλην
Χρονολογία Έκδοσης: 2005
Σελίδες: 123
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 21χ14
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 201 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο