Ανάγνωση και νοητικές εικόνες

Ψυχοπαιδαγωγική προσέγγιση Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας: /
Εκδόσεις: Ατραπός - Περιβολάκι
- Χρονολογία Έκδοσης: 2006
- Σελίδες: 131
- ISBN-13: 978-960-6622-71-7
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 12.08 € τιμή βιβλιοχώρας: 12.08  
Τα παιδιά έρχονται σε επαφή με δραστηριότητες ανάγνωσης που τα βοηθούν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους με καινούριες έννοιες και να ανακαλύψουν τον κόσμο και τη θέση τους σε αυτόν. Κατά την ανάγνωση, μέσω του κειμένου ενεργοποιούνται νοητικές διεργασίες στον αναγνώστη. Ο αναγνώστης σχηματίζει νοητικές εικόνες κατά τη διαδικασία της ανάγνωσης, οι οποίες συνδέονται με τις έννοιες των λέξεων, των προτάσεων και του κειμένου. Στο βιβλίο αυτό γίνεται μια ανάλυση της σχέσης μεταξύ της αναγνωστικής στάσης, η οποία αποτελεί χαρακτηριστικό της προσωπικότητας του παιδιού, και της ικανότητας νοητικής απεικόνισης. Η απουσία μιας τέτοιας έρευνας από τα ελληνικά δεδομένα αποτελεί το κίνητρο της εργασίας αυτής. Το ζητούμενο δεν είναι αν υπάρχει θετική ή αρνητική σχέση μεταξύ της στάσης των παιδιών απέναντι στην ανάγνωση και της ικανότητας νοητικής απεικόνισης, αλλά αν η βελτίωση της ικανότητας νοητικής απεικόνισης είναι σημαντική για την προαγωγή της μάθησης και τη γενικότερη εξέλιξη των παιδιών και αν μπορεί να ενταχθεί σε μια ανοιχτή διαδικασία μάθησης.
ISBN13: 978-960-6622-71-7
Συγγραφέας: Πανταζής, Σπύρος Χ.
Εκδότης: Ατραπός - Περιβολάκι
Χρονολογία Έκδοσης: 2006
Σελίδες: 131
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 23χ15
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 261 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο