Πρώτη ανάγνωση και γραφή
Στρατηγικές διδακτικής Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Κουτσουβάνου, Ευγενία
Εκδόσεις: Οδυσσέας
- Χρονολογία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2001
- Σελίδες: 204
- ISBN-13: 978-960-210-394-4
- Διαθεσιμότητα: Εξαντλημένο
αρχική τιμή:
Εάν θεωρούμε το παιδί αναπτυσσόμενο άτομο με ικανότητες που εξελίσσονται συνεχώς και τη μάθηση δημιουργική διαδικασία που οικοδομείται βαθμηδόν, τότε ο στόχος της εκπαίδευσης πρέπει να ενισχύσει αυτή την ανάπτυξη.
Η διαδικασία της μάθησης της γλώσσας αποτελεί μια πρόκληση για τους εκπαιδευτικούς και τους μελετητές της γλώσσας. Η γλωσσική εκπαίδευση είναι μια περιοχή προβληματισμού και αλλαγών. Πολλές από τις αλλαγές δείχνουν τη σπουδαιότητα της προσχολικής εκπαίδευσης για προγράμματα αναδυόμενου αλφαβητισμού. Η αλλαγή πρέπει να προέλθει από τους μαχόμενους εκπαιδευτικούς. Η γνώση των νέων ερευνητικών δεδομένων για την πρώτη γραφή και ανάγνωση εμπεριέχει τη δημιουργία ερωτημάτων σχετικά με τις διδακτικές στρατηγικές, το σχολικό περιβάλλον, τα παιδιά με ειδικές ανάγκες.
ISBN13: | 978-960-210-394-4 |
Συγγραφέας: | Κουτσουβάνου, Ευγενία |
Εκδότης: | Οδυσσέας |
Χρονολογία Έκδοσης: | Σεπτέμβριος 2001 |
Σελίδες: | 204 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 21χ14 |
Διαθεσιμότητα: | Εξαντλημένο |
Είδος: | Βιβλίο |