Επάγγελμα εκπαιδευτικός: Ανάγνωση και κατανόηση. Ψυχολογία της ανάγνωσης
Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Gaonag'h, Daniel / Golder, Caroline
Μεταφραστής: Θεοφανοπούλου, Ιωάννα
Επιμελητής: Ξυδόπουλος, Γιώργος Ι.
Εκδόσεις: Εκδόσεις Πατάκη
- Χρονολογία Έκδοσης: Μαΐος 2004
- Σελίδες: 143
- ISBN-13: 978-960-16-1165-5
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Το βιβλίο αυτό παρουσιάζει με τρόπο κατανοητό τους ψυχολογικούς μηχανισμούς που εμπλέκονται στη διαδικασία της ανάγνωσης και της κατανόησης του γραπτού λόγου. Η γνώση των διεργασιών αυτών αποτελεί προϋπόθεση για κάθε συζήτηση σχετικά με τις εναλλακτικές παιδαγωγικές μεθόδους για την εκμάθηση της ανάγνωσης. Το βιβλίο απευθύνεται κατά κύριο λόγο σε όσους έχουν την ευθύνη να διδάξουν ανάγνωση στα παιδιά.
Η σειρά "Επάγγελμα εκπαιδευτικός" παρέχει σε όσους επιθυμούν να λάβουν μέρος στους διαγωνισμούς για το διορισμό εκπαιδευτικών τα μέσα που θα τους βοηθήσουν στην προετοιμασία τους για τις εξετάσεις. Η σειρά απευθύνεται προπάντων στους φοιτητές και τους πτυχιούχους διδασκαλικών και καθηγητικών σχολών που προπαρασκευάζονται για τη σταδιοδρομία τους στη δημόσια εκπαίδευση και οι τίτλοι απαρτίζουν τη βασική επαγγελματική βιβλιοθήκη του εκπαιδευτικού της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
ISBN13: | 978-960-16-1165-5 |
Πρωτότυπος Τίτλος: | Profession enseignant: Lire et comprendre. Psychologie de la lecture |
Συγγραφέας: | Golder, Caroline |
Εκδότης: | Εκδόσεις Πατάκη |
Χρονολογία Έκδοσης: | Μαΐος 2004 |
Σελίδες: | 143 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 28χ21 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Βάρος: | 383 γραμμάρια |
Είδος: | Βιβλίο |
Αρχική Γλώσσα: | γαλλικά |
Σειρά: | Θεωρητικές Επιστήμες: Παιδαγωγικά |