Από τη λέξη... στην πρόταση... στο κείμενο...

Εργαλεία ανίχνευσης της αναγνωστικής κατανόησης των μαθητών των Ε΄ και Στ΄ τάξεων του δημοτικού σχολείου Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Εκδόσεις: Γρηγόρη
- Χρονολογία Έκδοσης: Ιανουάριος 2012
- Σελίδες: 112
- ISBN-13: 978-960-333-684-6
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 7.47 € τιμή βιβλιοχώρας: 6.72  
"Η ανάγνωση είναι η κατάρα της παιδικής ηλικίας [...]. Το παιδί που διαβάζει παύει να σκέφτεται, το μόνο που κάνει είναι ότι διαβάζει [...]. Μισώ τα βιβλία: το μόνο που κάνουν είναι ότι μας διδάσκουν να μιλάμε για πράγματα για τα οποία δε γνωρίζουμε τίποτα". Η αιρετική αυτή άποψη αν και ανήκει στον Rousseau, θα μπορούσαμε να πούμε ότι εκφράζει τις απόψεις πολλών μαθητών του σύγχρονου σχολείου. Στη σύγχρονη κοινωνία που ο ρυθμός των πληροφοριών αυξάνεται με ραγδαίους ρυθμούς, η εκπαίδευση καλείται να αναδιαμορφώσει τους στόχους της και να προτάξει τη δημιουργία ικανών αναγνωστών, οι οποίοι θα μπορούσαν όχι μόνο να διαβάζουν, αλλά και να διαχειρίζονται τις πληροφορίες. Πολλά παιδιά, όμως δυσκολεύονται να κατανοήσουν αυτά που διαβάζουν και αυτή η δυσκολία συνήθως τα ακολουθεί και στην υπόλοιπη ενήλικη ζωή τους. Με αυτό το εγχειρίδιο ευελπιστούμε να δώσουμε στους εκπαιδευτικούς ένα εργαλείο ανίχνευσης των δυσκολιών στην αναγνωστική κατανόηση που μπορεί να αντιμετωπίζουν οι μαθητές των Ε΄ και Στ΄ τάξεων του δημοτικού σχολείου με ή χωρίς αναγνωστικές δυσκολίες, το οποίο μπορεί να αξιοποιηθεί σε δύο επίπεδα ανάλυσης. Ένα ποσοτικό επίπεδο, το οποίο, κυρίως καταγράφει και συγκρίνει την επίδοση των μαθητών στο συγκεκριμένο εργαλείο και ένα ποιοτικό επίπεδο, το οποίο σε συνδυασμό με την επιστημονική ενημέρωση για την αναγνωστική κατανόηση, καταδεικνύει τις δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπίζουν οι μαθητές στις ανώτερες δεξιότητες της κατανόησης με κριτήριο τα επίπεδά της (λεξιλογικό, κυριολεκτικό (διαπροτασιακό), ενδοκειμενικό και διακειμενικό επίπεδο κατανόησης). Μπορεί, επίσης, το εργαλείο αυτό να αποτελέσει μια διδακτική διαδικασία "οικειοποίησης" των απαραίτητων στρατηγικών αναγνωστικής κατανόησης για την καλύτερη επεξεργασία ενός κειμένου.
ISBN13: 978-960-333-684-6
Συγγραφέας: Κρόκου, Ζωή
Εκδότης: Γρηγόρη
Χρονολογία Έκδοσης: Ιανουάριος 2012
Σελίδες: 112
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 21χ14
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 193 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο