Θεωρία της πληροφορίας και αισθητική αντίληψη

Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Μεταφραστής: Καραστάθη, Αναστασία
Εκδόσεις: Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης
- Χρονολογία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2005
- Σελίδες: 416
- ISBN-13: 978-960-250-296-9
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 22.32 € τιμή βιβλιοχώρας: 20.08  
Τα οπτικά και ηχητικά μηνύματα φτάνουν στο άτομο μέσω των αισθήσεών του. Η πληροφορία είναι μέτρο της πολυπλοκότητας του μηνύματος, και η έννοια αυτή μπορεί να εφαρμοστεί ποικιλοτρόπως στις διάφορες τέχνες. Έτσι μπορεί να εξαχθεί μια θεωρία της μορφής με όρους μετρήσιμων πληροφοριών, δηλαδή στοιχείων μιας πληροφοριακής αισθητικής που μπορούν να εφαρμοστούν σε λογοτεχνικά, ποιητικά, εικαστικά, ακουστικά και μουσικά μηνύματα. Η συστηματική εφαρμογή της έννοιας της πληροφορίας στις κοινωνικές επιστήμες και τις επιστήμες της ψυχολογίας στηρίζεται σε πολλά πειράματα, κλασικά σήμερα στους αντίστοιχους τομείς.[...]
ISBN13: 978-960-250-296-9
Πρωτότυπος Τίτλος: The?orie de l’information et perception esthe?tique
Συγγραφέας: Moles, Abraham
Εκδότης: Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης
Χρονολογία Έκδοσης: Σεπτέμβριος 2005
Σελίδες: 416
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 21χ14
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 650 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: γαλλικά