Έρευνα τουριστικής αγοράς
Τύπος: ΒιβλίοΣυγγραφέας: Χρήστου, Ευάγγελος Σ.
Εκδόσεις: Φαίδιμος
- Χρονολογία Έκδοσης: Ιανουάριος 2019
- Σελίδες: 352
- ISBN-13: 978-618-5062-32-3
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή:
Η ανάπτυξη του τουρισμού στην Ελλάδα υπήρξε ραγδαία κατά τα τελευταία τριάντα χρόνια. Όμως, υπάρχουν σημαντικά στοιχεία που αποδεικνύουν ότι, σε μεγάλο βαθμό, μια μερίδα των τουριστικών οργανισμών, κερδοσκοπικών και μη, αγνόησαν τις ανάγκες και τις τάσεις της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας. Οι περισσότεροι από τους οργανισμούς αυτούς είτε είναι σήμερα προβληματικοί, είτε έχουν διακόψει τη λειτουργία τους. Παράλληλα, ένα άλλο τμήμα της τουριστικής βιομηχανίας αποδείχθηκε ιδιαίτερα δυναμικό και επιτυχημένο.
ISBN13: | 978-618-5062-32-3 |
Συγγραφέας: | Χρήστου, Ευάγγελος Σ. |
Εκδότης: | Φαίδιμος |
Χρονολογία Έκδοσης: | Ιανουάριος 2019 |
Σελίδες: | 352 |
Εξώφυλλο: | Μαλακό εξώφυλλο |
Σχήμα: | 24χ17 |
Διαθεσιμότητα: | Κυκλοφορεί |
Είδος: | Βιβλίο |