Η θεωρία του Wine Bar

Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Μεταφραστής: Τσιρώνη, Έφη
Εκδόσεις: Ψυχογιός
- Χρονολογία Έκδοσης: Ιούνιος 2014
- Σελίδες: 128
- ISBN-13: 978-618-01-0572-8
- Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί / Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 9.85 € τιμή βιβλιοχώρας: 8.87  
Η θεωρία του Wine Bar είναι ένας τρόπος αντιμετώπισης αλλά και προσέγγισης της δουλειάς. Προλαμβάνει και καταργεί την αναποτελεσματικότητα - και δε χρειάζεται να έχει κάποιος επιχειρηματικές γνώσεις για να το διαβάσει. Βοηθώντας σας να εντοπίσετε τα πράγματα που μπορείτε να κάνετε καλύτερα αλλά κι εκείνα που δε χρειάζεται να κάνετε καθόλου, οι 28 κανόνες της Θεωρίας του Wine Bar, διατυπωμένοι χωρίς περίπλοκη ορολογία, θα σας εξοικονομήσουν χρόνο. Και τον χρόνο αυτό μπορείτε να τον αξιοποιήσετε πίνοντας ένα ποτήρι κρασί με τους φίλους σας σε ένα wine bar. Δε σας αρέσει να πηγαίνετε σε wine bar; Κανένα πρόβλημα! Μπορείτε να παίξετε μπάλα, να πλέξετε ένα πουλόβερ ή να πάτε για ψάρεμα. Ή απλώς να δώσετε στον εαυτό σας χρόνο να σκεφτεί.
ISBN13: 978-618-01-0572-8
Συγγραφέας: Gilbertson, David
Εκδότης: Ψυχογιός
Χρονολογία Έκδοσης: Ιούνιος 2014
Σελίδες: 128
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 18χ12
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 181 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά
Δεν υπάρχουν κριτικές
Στείλτε την κριτική σας
* Όνομα
  Email
* Σχόλια
 
  * Υποχρεωτικά πεδία