Ηλεκτρονικό εμπόριο

Διαμόρφωση στρατηγικής Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Επιμελητής: Στεργίου, Δημήτριος
Εκδόσεις: Έλλην
- Χρονολογία Έκδοσης: Ιούλιος 2012
- Σελίδες: 360
- ISBN-13: 978-960-286-919-2
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 26.51 € τιμή βιβλιοχώρας: 23.86  
Στόχος του βιβλίου αυτού είναι να δώσει τη δυνατότητα στους διευθύνοντες συμβούλους, τα στελέχη και τους διευθυντές, να κατανοήσουν τις ανταγωνιστικές ιδιαιτερότητες του ηλεκτρονικού εμπορίου, μέσα στα πλαίσια του επιχειρησιακού τους ανταγωνισμού. Μέσα από τις μεθοδολογίες που παρουσιάζονται, να δώσει τη δυνατότητα στα στελέχη να λάβουν αποτελεσματικά μέτρα για την ανάπτυξη μιας ισχυρής, μοναδικής και αποτελεσματικής στρατηγικής για τις επιχειρήσεις τους.
ISBN13: 978-960-286-919-2
Συγγραφέας: Plant, Robert
Εκδότης: Έλλην
Χρονολογία Έκδοσης: Ιούλιος 2012
Σελίδες: 360
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 24χ17
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 617 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά
Δεν υπάρχουν κριτικές
Στείλτε την κριτική σας
* Όνομα
  Email
* Σχόλια
 
  * Υποχρεωτικά πεδία