Ο ρόλος του εκπαιδευτικού στο μετανεωτερικό σχολείο: Προσδοκίες, προοπτικές, όρια

Στάσεις και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών ως προς τη διδακτική τους ετοιμότητα Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Εκδόσεις: Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
- Χρονολογία Έκδοσης: Οκτώβριος 2003
- Σελίδες: 230
- ISBN-13: 978-960-01-0991-7
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 16.93 € τιμή βιβλιοχώρας: 15.24  
Η παρούσα μελέτη επιχειρεί να αναδείξει: -Πρώτον, το νέο ρόλο του εκπαιδευτικού και τη διδακτική του ετοιμότητα, όπως αυτή προκύπτει από τις απαιτήσεις του μετανεωτερικού σχολείου. -Δεύτερον, τη στάση των ενεργών εκπαιδευτικών απέναντι στο νέο ρόλο τους, ο οποίος τους καλεί να λειτουργούν ταυτόχρονα σε πλαίσιο νεωτερικού και μετανεωτερικού σχολείου. -Τρίτον, τη στροφή της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών κυρίως στην αλλαγή της εικόνας που οι εκπαιδευτικοί έχουν για το "καλό" μάθημα, τον "καλό" εκπαιδευτικό και το "καλό" σχολείο.
ISBN13: 978-960-01-0991-7
Συγγραφέας: Κοσσυβάκη, Φωτεινή
Εκδότης: Gutenberg - Γιώργος & Κώστας Δαρδανός
Χρονολογία Έκδοσης: Οκτώβριος 2003
Σελίδες: 230
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 24χ17
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 497 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Σειρά: Παιδαγωγική Σειρά
Δεν υπάρχουν κριτικές
Στείλτε την κριτική σας
* Όνομα
  Email
* Σχόλια
 
  * Υποχρεωτικά πεδία