Εταιρική ταυτότητα και εικόνα

Από τον σχεδιασμό στην επιτυχία Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας:
Εκδόσεις: Κριτική
- Χρονολογία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2020
- Σελίδες: 296
- ISBN-13: 978-960-586-327-2
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 14.00 € τιμή βιβλιοχώρας: 12.60  
Στο βιβλίο αναδεικνύεται ο κομβικός ρόλος της εταιρικής ταυτότητας ως αναγκαίο υπόβαθρο και οδηγός για τη δημιουργία θελκτικής εικόνας, ανταγωνιστικής επιρροής ισχύος και μεγιστοποίηση των επικοινωνιακών στρατηγικών του μάρκετινγκ. Εξετάζονται με απόλυτα κατανοητό τρόπο στρατηγικές, πολιτικές, τακτικές και διαδικασίες της επιχειρηματικής επικοινωνίας και παρέχονται πρακτικές οδηγίες για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση προγραμμάτων επικοινωνίας που προάγουν τη διαφοροποίηση και την αναγνωρισιμότητα και οδηγούν στην απόκτηση του πολυπόθητου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Δοκιμασμένες συμπεριφορές, πρότυπα σκέψης και δράσης, καθώς και στρατηγικές αντιμετώπισης προβλημάτων παρουσιάζονται σε γλώσσα εύληπτη για όλους.
ISBN13: 978-960-586-327-2
Συγγραφέας: Μήλιος, Ανδρέας Χ.
Εκδότης: Κριτική
Χρονολογία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2020
Σελίδες: 296
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 21χ14
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Είδος: Βιβλίο
Δεν υπάρχουν κριτικές
Στείλτε την κριτική σας
* Όνομα
  Email
* Σχόλια
 
  * Υποχρεωτικά πεδία