Διαφήμιση και προώθηση

Ολοκληρωμένη επικοινωνία μάρκετινγκ Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας: /
Μεταφραστής: Θωμαΐδης, Αναστάσιος Ε.
Επιμελητής: Τσόγκας, Μάρκος
Εκδόσεις: Τζιόλα
- Χρονολογία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2018
- Σελίδες: 912
- ISBN-13: 978-960-418-533-7
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 111.26 € τιμή βιβλιοχώρας: 111.26  
ΠΡΩΤΟ ΜΕΡΟΣ Εισαγωγή στις Ολοκληρωμένες Επικοινωνίες Μάρκετινγκ, Εισαγωγή στις Ολοκληρωμένες Επικοινωνίες Μάρκετινγκ, Ο Ρόλος των ΟΕΜ στη Διαδικασία του Μάρκετινγκ, ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ Η ανάλυση κατάστασης για το πρόγραμμα Ολοκληρωμένων Επικοινωνιών Μάρκετινγκ, Η Οργάνωση για τη Διαφήμιση και την Προώθηση: Ο Ρόλος των Διαφημιστικών Εταιριών και Άλλων Οργανισμών Επικοινωνίας Μάρκετινγκ, Απόψεις της Συμπεριφοράς του Καταναλωτή, ΤΡΙΤΟ ΜΕΡΟΣ H ανάλυση της διαδικασίας της επικοινωνίας Η Διαδικασία της Επικοινωνίας, Οι Συντελεστές Πηγής, Μηνύματος και Διαύλου, ΤΕΤΑΡΤΟ ΜΕΡΟΣ O καθορισμός αντικειμενικών στόχων και προϋπολογισμού για τα προγράμματα Ολοκληρωμένων Επικοινωνιών Μάρκετινγκ, Ο Καθορισμός Αντικειμενικών Στόχων και Προϋπολογισμού για το Πρόγραμμα Προώθησης, ΠΕΜΠΤΟ ΜΕΡΟΣ Η ανάπτυξη του προγράμματος Ολοκληρωμένων Επικοινωνιών Μάρκετινγκ, Δημιουργική Στρατηγική: Σχεδιασμός και Ανάπτυξη, Δημιουργική Στρατηγική: Υλοποίηση και Αξιολόγηση, Σχεδιασμός και Στρατηγική Μέσων, Η Αξιολόγηση των Ηλεκτρονικών Μέσων: Τηλεόραση και Ραδιόφωνο, Αξιολόγηση των Μέσων: Περιοδικά και Εφημερίδες, Τα Μέσα Υποστήριξης, Το Άμεσο Μάρκετινγκ, Το Διαδίκτυο: Ψηφιακά Μέσα και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, Το Διαδίκτυο: Ψηφιακά Μέσα και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, Δημόσιες Σχέσεις , Δημοσιότητα και Εταιρική Διαφήμιση, ΕΚΤΟ ΜΕΡΟΣ Παρακολούθηση, αξιολόγηση και έλεγχος, Η Μέτρηση της Αποτελεσματικότητας του Προγράμματος Προώθησης, ΕΒΔΟΜΟ ΜΕΡΟΣ Ειδικά θέματα και απόψεις, Η Διεθνής Διαφήμιση και Προώθηση, Οι ρυθμιστικοί Κανονισμοί της Διαφήμισης και της Προώθησης και της Προώθησης, Η Αξιολόγηση των Κοινωνικών, Ηθικών και Οικονομικών Απόψεως της Διαφήμισης και της Προώθησης, Αναφορές, Γλωσσάρι Όρων Διαφήμισης και Προώθησης, Αναφορές Εκθεμάτων, Ευρετήριο Ονομάτων και Εταιριών, Ευρετήριο Όρων
ISBN13: 978-960-418-533-7
Πρωτότυπος Τίτλος: Advertising and Promotion, An Integrated Marketing Communications Prespective, 10th ed.
Συγγραφέας: Belch, George E.
Εκδότης: Τζιόλα
Χρονολογία Έκδοσης: Φεβρουάριος 2018
Σελίδες: 912
Εξώφυλλο: Σκληρό εξώφυλλο
Σχήμα: 29χ21
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 3300 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο
Αρχική Γλώσσα: αγγλικά
Δεν υπάρχουν κριτικές
Στείλτε την κριτική σας
* Όνομα
  Email
* Σχόλια
 
  * Υποχρεωτικά πεδία