Ζητήματα διοίκησης στην ελληνική εκπαίδευση
Μελέτη περιίπτωσης: Αρχειακό υλικό και εμπειρική έρευνα για τους παλιννοστούντες και αλλοδαπούς μαθητές/τριες στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση (1985-2012)
Τραπεζούντα, μεγαλόφωτη, μεγαλόμουση, μεγαλόπνοη (1461-1923)
Από την αυτοκρατορία των μεγάλων Κομνηνών μέχρι τον ξεριζωμό: με σπάνια ντοκουμέντα
Η ελληνική εκπαίδευση στην Κωνσταντινούπολη την περίοδο του Α΄παγκοσμίου πολέμου (1914-1918)
Οι εγκύκλιοι της Μ. Πρωτοσυγκελλίας του Οικουμενικού Πατριαρχείου
Η φωνή του Henry Morgenthau στην ιστορία
Και ένας σύντομος στοχασμός σε μια πτυχή βελτίωσης των σχέσεων στη μετα-βία εποχή
Τα σχολεία της Κοζάνης κατά την οθωμανική περίοδο 1860-1912
Οργάνωση - διοίκηση και λειτουργία με βάση αρχειακό υλικό
Αλβανική μετανάστευση στην Ελλάδα, Μελέτες και ζητήματα
Ανθρωπολογικές και διεπιστημονικές προσεγγίσεις
Το τσιφλίκι του πύργου Κιερίου Καρδίτσας (1430-1923)
Τοπική ιστορία και διδακτική ιστορίας. Ιστορικοκοινωνικές συνιστώσες στην κεντροδυτική πεδική Θεσσαλία
Αγωγή και μόρφωση των παιδιών και των εφήβων στο πρώιμο Βυζάντιο
Αρχαίες ελληνικές και σύγχρονες διδακτικές και παιδαγωγικές αντιλήψεις στα έργα των πατέρων της Εκκλησίας
Γραμματικό σύστημα και οψιακότητα
Η βουλγαρική γλώσσα σε σύγκριση με τις άλλες σλαβικές και την ελληνική
Ιστορία της δραματουργίας για παιδιά στην Ελλάδα (1871-1949) και την Κύπρο (1932-1949)
Με στοιχεία θεατρικής αγωγής και παραστασιογραφίας του σχολικού θεάτρου
Θεοφανώ
Η πριγκήπισσα του Βυζαντίου που έγινε συναυτοκράτειρα (coimperatrix) και η μεγάλη αυτοκράτειρα (Grosse Reichskaiserin) του Α' γερμανικού ράιχ, διαμορφώτρια της γερμανικής γλώσσας και φορέας της ιδέας ενός "ευρωπαϊκού συστήματος κρατών"