Η νεοκλασική θεωρία της εργασίας
Μια κριτική επισκόπηση υπό το πρίσμα της ιστορίας της οικονομικής σκέψης
Η συναισθηματική γλώσσα
Βιβλία που μιλούν... σε μαθητές που... σιωπούν: Μια θεωρητική πρόταση με απλές διδακτικές εφαρμογές από τη μέθοδο της βιβλιοθεραπείας στη διδασκαλία της γλώσσας
Επιστημολογικές αρχές της προσχολικής αγωγής
Το νηπιαγωγείο στο χώρο της ιδεολογίας και της επιστήμης
Μουσική εκπαίδευση στην ειδική παιδαγωγική
Εκπαιδευτικές - θεραπευτικές προσεγγίσεις της μουσικής στην ευρύτερή της σημασία σε άτομα με ειδικές ανάγκες
Εκπαίδευση ενηλίκων στην εθελοντική δράση για τη διαχείριση κινδύνου
Λύση προβλήματος, λήψη απόφασης, ομαδοσυνεργατική δράση, διαχείριση πληροφορίας, διαχείριση πανικού
Αναζητώντας τον διδακτικό Μένανδρο
Μια προσέγγιση της κωμωδίας του Μενάνδρου και μια διερεύνηση της Σαμίας
Πολιτική ανταγωνισμού και ρυθμιστική πολιτική
Τα οικονομικά των ρυθμιστικών παρεμβάσεων σε αγορές με μονοπωλιακή δύναμη
Κοινωνική και συναισθηματική αγωγή στο σχολείο
Πρόγραμμα προαγωγής της ψυχικής υγείας και της μάθησης: Εκπαιδευτικό υλικό για εκπαιδευτικούς και μαθητές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, τάξεις Δ΄, Ε΄ και ΣΤ΄: Θεωρητικό πλαίσιο και δραστηριότητες
Κοινωνική και συναισθηματική αγωγή στο σχολείο
Πρόγραμμα προαγωγής της ψυχικής υγείας και της μάθησης: Εκπαιδευτικό υλικό για εκπαιδευτικούς και μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, γυμνάσιο, λύκειο: Θεωρητικό πλαίσιο και δραστηριότητες
Παιδοκεντρική διάσταση στη μάθηση
Ανοιχτό σχολείο, εναλλακτικό σχολείο, σχολείο της κοινωνίας, σχολείο του Reggio
Το πανοπτικό του χρόνου
Η διαχείριση του χρόνου σε συνθήκες μακροχρόνιας στέρησης της ελευθερίας: Έρευνα στη φυλακή του Αγίου Στεφάνου Πατρών
Η πληροφοριακή-επικοινωνιακή τεχνολογία στην προσχολική και πρωτοσχολική εκπαίδευση
Το παράδειγμα της γλώσσας: Κοινωνιολογική, παιδαγωγική, γλωσσολογική προσέγγιση