English for Business Communication
A Course Developing the Oral and Communication Skills for Learners and Users of Business English
Εισαγωγή στο διεθνές ξενοδοχειακό μάρκετινγκ
Branding και τμηματοποίηση αγοράς στη διεθνή ξενοδοχειακή βιομηχανία
Το μάνατζμεντ των δημόσιων επιχειρήσεων και οργανισμών
Συστηματική προσέγγιση των επιδράσεών του στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας
Λογιστική εμπορικών εταιρειών
Εφαρμοσμένη: Προσωπικών εταιρειών, κεφαλαιουχικών εταιρειών, συνεταιρισμών
Πρακτικός προσανατολισμός στο σύγχρονο μάνατζμεντ
Σύγχρονη θεώρηση και προσέγγιση στις έννοιες, δεξιότητες και πρακτικές εφαρμογές της διοίκησης των επιχειρήσεων και άλλων οργανισμών καθώς και στην ατομική βελτίωση και ανάπτυξη