Κριτήρια αξιολόγησης στην έκφραση-έκθεση Α΄ ενιαίου λυκείου
Σύμφωνα με το νέο σύστημα διδασκαλίας και αξιολόγησης
Εξουσία και θρησκευτική αγωγή στην Ελλάδα του 19ου αιώνα
Ιστορική και παιδαγωγική θεώρηση του ρόλου της εκκλησίας, του κράτους και της διανόησης στη διαμόρφωση της σχολικής θρησκευτικής αγωγής
Ανάλυση της διδακτικής των μαθηματικών στην Ελλάδα
Κριτική παρουσίαση των σπουδαιότερων ρευμάτων και τάσεων της ελληνικής διδακτικής των μαθηματικών από τη σύσταση του νεοελληνικού κράτους μέχρι σήμερα
Λίγο πριν
Μια συνωμοσία ενάντια στον άνθρωπο, από διαπλεκόμενα συμφέροντα, παραθρησκείες, διαφήμιση και όχι μόνο
Νεοελληνική γλώσσα για την Α΄ γυμνασίου
Αναλυτική επεξεργασία σύμφωνα με το νέο σύστημα διδασκαλίας και αξιολόγησης
Λέξη και έκφραση
Λεξιλογικές ασκήσεις, με τις απαντήσεις, το γλωσσάρι της έκθεσης: Για ολοκληρωμένη γλωσσική αγωγή στο λύκειο
Θέματα νεότερης και σύγχρονης ιστορίας
Σχεδιαγράμματα και ερωτήσεις με βάση το νέο βιβλίο του σχολικού έτους 1996 - 1997
Λαογραφικά σύμμεικτα Λευκάδας
Ήθη και έθιμα, οι μεγάλες γιορτές, ο κύκλος της ζωής, παραδόσεις και παραμύθια, προλήψεις και δεισιδαιμονίες
Το γλωσσικό ιδίωμα της Σάμου
Φωνητική, μορφολογία, τοπωνύμια, ονοματολογικά σε εικόνες, γλωσσάριο με ετυμολογικές παρατηρήσεις
Λεξικό νεοελληνισμών
Ιδιωτισμοί, στερεότυπες μεταφορές και παρομοιώσεις, λέξεις και φράσεις από την καθαρεύουσα
Η εσωτερική οργάνωση και λειτουργία του νεοελληνικού δημοτικού σχολείου
Από την αλληλοδιδακτική ως την επικράτηση του νεοερβαρτιανισμού
Οι προτιμήσεις των νέων για σπουδές και επάγγελμα
Υπόθεση κοινωνικής τάξης; Μια εμπειρική διερεύνηση του προβλήματος