Χατζηδήμου, Δημήτρης Χ.
Ο Δημήτρης Χρ. Χατζηδήμου είναι καθηγητής της Σχολικής Παιδαγωγικής στο Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ. Η επιστημονική και ερευνητική του δραστηριότητα επικεντρώνεται κυρίως σε ζητήματα της Παιδαγωγικής του Σχολείου, με κεντρικούς άξονες αναφοράς τη σχολική διδασκαλία, και σε θέματα σχετικά με την εκπαίδευση, την επιμόρφωση και την εκπαιδευτική πολιτική.
Εκπαιδευτική μεταρρύθμιση και εκπαιδευτική πολιτική
Τιμητικό αφιέρωμα στη μνήμη του Γεράσιμου Αρσένη
Η μετάβαση των μαθητών στο γυμνάσιο
Απόψεις εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Επαγγελματικές κοινότητες μάθησης στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα
Το παράδειγμα των "Οικολογικών Σχολείων"
Πιστοποίηση και διασφάλιση της απασχολησιμότητας των εκπαιδευτών στην Ελλάδα και στη Βουλγαρία
Συγκριτική προσέγγιση θεσμών και πρακτικών
Η προοπτική της συνεκπαίδευσης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Στάσεις εκπαιδευτικών και μαθητών. Διεπιστημονική προσέγγιση
Ο ρόλος του διευθυντή της σχολικής μονάδας στην ενδοσχολική επιμόρφωση
Θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση
Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών
Ανάγκες των εκπαιδευτικών των ΣΔΕ και προτεινόμενες πολιτικές επιμόρφωσης
Η δραματοποίηση ως μέθοδος διδασκαλίας στο σύγχρονο σχολείο
Ένας πρακτικός οδηγός για εκπαιδευτικούς γενικής και ειδικής αγωγής
Το ολοήμερο δημοτικό σχολείο
Πλαίσιο λειτουργίας, χαρακτηριστικά των εκπαιδευτικών και πτυχές της εκπαιδευτικής διαδικασίας
Οι κατ' οίκον εργασίες στο ελληνικό σχολείο σήμερα
Παιδαγωγικό συνέδριο: Παρασκευή 8, Σάββατο 9 Μαΐου 2009
Ο ρόλος της εικόνας στα σχολικά εγχειρίδια ιστορίας της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (1950-2002)
Διδακτική, ιδεολογική και αισθητική λειτουργία των εικόνων
Το παιδικό παιχνίδι σε σχέση με την ψυχολογία και την παιδαγωγική
Πρωτότυπη επί διδακτορία διατριβή για την απόκτηση του τίτλου του διδάκτορα της φιλοσοφίας στο πανεπιστήμιο της Γοττίγης
Η προσωπική θεωρία του εκπαιδευτικού και οι επιδράσεις της στη σχολική τάξη
Μια θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση
Οι διαπροσωπικές σχέσεις ανάμεσα στους φοιτητές και τα μέλη ΔΕΠ των πανεπιστημίων
Θεωρητική και εμπειρική προσέγγιση
Ιστορία της προσχολικής αγωγής
Ανθρωπολογικές και παιδαγωγικές αντιλήψεις, πρακτικές ανατροφής, θεσμοί φροντίδας και εκπαίδευσης: Από τις απαρχές της κοινωνικής οργάνωσης μέχρι το 19ο αιώνα
Το ζήτημα της πειθαρχίας στην εκπαίδευση
Συμβολή στην πρόληψη της απείθαρχης συμπεριφοράς των μαθητών
Διδακτική μεθοδολογία και ανάπτυξη της κριτικής σκέψης
Εισαγωγή και αναλυτικός βιβλιογραφικός οδηγός