Walker, Orville C.
Ταξινόμηση βάση
Αρ. βιβλίων ανά σελίδα
(σύνολο:2)
Το μάρκετινγκ και εισαγωγή στη διοίκηση μάρκετινγκ Μια στρατηγική προσέγγιση με διεθνή προσανατολισμό θεωρητικής και πρακτικής κατεύθυνσης ISBN-13: 978-960-02-1603-5 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 30.75 τιμή βιβλιοχώρας: 30.75
Το μάρκετινγκ και εισαγωγή στη διοίκηση μάρκετινγκ Μια στρατηγική προσέγγιση με διεθνή προσανατολισμό θεωρητικής και πρακτικής κατεύθυνσης ISBN-13: 978-960-02-1604-2 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 30.75 τιμή βιβλιοχώρας: 30.75