Erber, Sigrun H Sigrun Erber όταν πήρε το Magister στις Δημόσιες Σχέσεις και στην Επικοινωνία, καθώς και στην Οικονομία, είχε ήδη μια πλούσια και μοναδική εμπειρία σε επιχειρήσεις, αλλά και στην επαγγελματική ομοσπονδία του κλάδου. Το Αυστριακό βραβείο που έλαβε, για την άρτια επιστημονική της εργασία, ενδυνάμωσε ακόμη περισσότερο το ενδιαφέρον της για το "Eventmarketing". Η Sigrun Erber είναι μέλος της επιτροπής βραβείων του κλάδου και υπεύθυνη τύπου.
Ταξινόμηση βάση
Αρ. βιβλίων ανά σελίδα
(σύνολο:1)
Eventmarketing Στρατηγικές συναισθηματικής ταύτισης με μάρκες προϊόντων ISBN-13: 978-960-7860-33-0 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 20.40 τιμή βιβλιοχώρας: 18.36