Ellis-Chadwick, Fiona Η Fiona Ellis-Chadwick διαθέτει μια επιτυχημένη επαγγελματική και ακαδημαϊκή καριέρα. Είναι λέκτορας στο Loughborough University School of Business & Economics. Η Fiona είναι μια πολύ δραστήρια ερευνήτρια και καινοτόμα εκπαιδευτικός, και συχνά ηγείται της ανάπτυξης καινοτόμου διδακτικού υλικού πολυμέσων συνδυάζοντας την έρευνα και την επιχειρηματικότητα. Η Fiona έχει κάνει πολλές ταινίες για χρήση στην ανώτατη εκπαίδευση πάνω σε διαφορετικές θεματικές, συμπεριλαμβανομένων του μάρκετινγκ λιανικού εμπορίου (retail marketing), της ψηφιακής τεχνολογίας και οικονομικής ανάπτυξης από την οπτική των διεθνών επιχειρηματικών ηγετών. Ως ακαδημαϊκή σύμβουλος του Open University και της BBC productions, έχει εργαστεί σε αρκετά επιτυχημένες και βραβευμένες σειρές: The Virtual Revolution, Foods That Make Billions, Evan’s Business Challenges, Iceland Foods: Into the Freezer Cabinet, Business Boomers and Radio 4’s The Bottom Line programme. Η Fiona είχε μια επιτυχημένη εμπορική καριέρα στο λιανικό εμπόριο πριν γίνει ακαδημαϊκός και ολοκληρώσει το διδακτορικό της. Έχοντας κάνει μια σημαντική συνεισφορά στον τομέα του διαδικτυακού λιανικού εμπορίου, συνεχίζει να εστιάζει την έρευνα και τις ακαδημαϊκές της δημοσιεύσεις στον στρατηγικό αντίκτυπο του Διαδικτύου και των ψηφιακών τεχνολογιών στο μάρκετινγκ και το λιανικό εμπόριο. Ενδιαφέρεται επίσης και για τον αντίκτυπο του Διαδικτύου στο λιανικό εμπόριο και στο πως η αύξηση των διαδικτυακών αγορών αναδιαμορφώνει τις πόλεις μας. Η δουλειά της σε αυτές τις θεματικές έχει δημοσιευτεί σε σημαντικό βαθμό στα Περιοδικά Journal of Business Research, European Journal of Marketing, Internet Research, Industrial Marketing Management, International Journal of Retail Distribution and Management σε συνδυασμό και με επιπρόσθετα βιβλία και επαγγελματικά περιοδικά. Η Fiona έχει πάθος σχετικά με το πώς η τεχνολογία και η εκπαίδευση μπορούν να βοηθήσουν την επιχειρηματική ανάπτυξη στο μέλλον.

(Πηγή: "Εκδόσεις Παπαζήση", 2023)
Ταξινόμηση βάση
Αρ. βιβλίων ανά σελίδα
(σύνολο:1)
Οι αρχές και η πρακτική του μάρκετινγκ ISBN-13: 978-960-02-4050-4 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 95.40 τιμή βιβλιοχώρας: 85.86