Bell, Brenda H Brenda Bell είναι υποδιευθύντρια στο Κέντρο Σπουδών Γραμματισμού (Literacy Studies) του Πανεπιστημίου του Tennessee, και συντονίστρια έρευνας πεδίου στο εθνικό πρόγραμμα μεταρρύθμισης του γραμματισμού ενηλίκων και της δια βίου μάθησης στις ΗΠΑ, "Εφόδια για το μέλλον". Υπήρξε σύμβουλος του προγράμματος για την εργασία στο Highlander, όπου έχει οργανώσει μια σειρά σεμιναρίων και έχει συμμετάσχει σε άλλα. Υπηρέτησε για ένα διάστημα ως περιφερειακή συντονίστρια στο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα Ανθρωπιστικών Σπουδών στην Ένωση Εργαζομένων Ένδυσης και Υφαντουργίας· έχει διδάξει στο Θερινό Σχολείο του Νότου για Εργαζόμενες Γυναίκες και διαθέτει εργασιακή πείρα στα πεδία της εκπαίδευσης εργαζομένων, της κοινωνικής πρόνοιας και της κοινοτικής ένδυσης. Έχει επιμεληθεί (από κοινού με τον John Gaventa και τον John Peters) το βιβλίο "We Make the Road by Walking", το οποίο είναι ένας διάλογος μεταξύ των Myles Horton και Paulo Freire.
Ταξινόμηση βάση
Αρ. βιβλίων ανά σελίδα
(σύνολο:1)
Οι θεμελιωτές της εκπαίδευσης ενηλίκων John Dewey, Paulo Freire, Chris Argyris, Malcolm S. Knowles, Donald A. Schon, Ettore Gelpi, K. Patricia Cross, Richard Henry Tawney, Edward Lee Thorndike, Eduard Lindeman, Robert Peers, Cyril Orvin Houle, Roby Kidd, Basil Yeaxlee, Moses Coady, Myles Horto ISBN-13: 978-960-455-146-0 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 29.42 τιμή βιβλιοχώρας: 26.48