Albarran, Alan B. Ο Alan B. Albarran ολοκλήρωσε τις προπτυχιακές και μεταπτυχιακές του σπουδές στο Πανεπιστήμιο Marshall της πόλης Huntington στη West Virginia και εκπόνησε τη διδακτορική του διατριβή στο Πανεπιστήμιο Ohio State στο Colombus. Είναι καθηγητής και πρόεδρος του Τμήματος Σπουδών για το Ραδιόφωνο, την Τηλεόραση και τον Κινηματογράφο στο Πανεπιστήμιο του Βόρειου Τέξας στο Centon, και εκδότης του περιοδικού Journal of Media Economics.
Ταξινόμηση βάση
Αρ. βιβλίων ανά σελίδα
(σύνολο:1)
Η οικονομία των ΜΜΕ Αγορές, βιομηχανίες και οικονομικές έννοιες στο μικροσκόπιο ISBN-13: 978-960-12-1319-4 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 20.19 τιμή βιβλιοχώρας: 20.19