Παπαθανασόπουλος, Στέλιος Ο Στέλιος Παπαθανασόπουλος είναι καθηγητής του Τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει κάνει πτυχιακές και μεταπτυχιακές σπουδές στα ΜΜΕ στην Ελλάδα, τη Γαλλία και την Αγγλία. Είναι διδάκτωρ του Πανεπιστημίου του City του Λονδίνου κι έχει γράψει μια σειρά από βιβλία στο εξωτερικό και στην Ελλάδα. Στο εξωτερικό έχει γράψει τα βιβλία: "European Television in the Digital Age" (Polity and Blackwell Publishers, 2002), (με Raplh Negrine) "The Internationalisation of Television" (Pinter, 1990), (σε συνεργασία με Jill Hills) "The Democracy Gap; The Politics of information and Communication Technologies in the United States and Europe" (Greenwood Press, 1991). Στην Ελλάδα έχει εκδώσει τα βιβλία: "Απελευθερώνοντας την τηλεόραση" (Καστανιώτης, 1993), "Η τηλεόραση στον κόσμο" (Παπαζήσης, 1994), "Η δύναμη της τηλεόρασης" (Καστανιώτης, 1997), "Η βία στην ελληνική τηλεόραση" (Καστανιώτης, 1999), "Η τηλεόραση και το κοινό της" (Καστανιώτης, 2000), "Η Ευρώπη των επικοινωνιών" (Καστανιώτης, 2002). Έχει επιμεληθεί και γράψει στην έκδοση των βιβλίων: "Επικοινωνία και κοινωνία από τον εικοστό στον εικοστό πρώτο αιώνα" (Καστανιώτης, 2001) και (με Μαρία Κομνηνού) "Ζητήματα δημοσιογραφικής δεοντολογίας" (Καστανιώτης, 1999). Έχει παράλληλα δημοσιεύσει μια σειρά δοκιμίων και μελετών σε ξενόγλωσσα ακαδημαϊκά περιοδικά, όπως το European Journal of Communication, το Media Culture and Society, το Media International Australia, The International Journal of Harvard in Press and Politics, Political Communication, Journalism Studies, Intermedia, καθώς και σε εξειδικευμένα περιοδικά των ΜΜΕ, όπως το Broadcast, το Television Business International, το European Television Analyst και το Cable and Satellite Europe. Έχει τη διεύθυνση σύνταξης του πρώτου ελληνικού επιστημονικού περιοδικού για την επικοινωνία, Ζητήματα Επικοινωνίας, και είναι μέλος της συντακτικής επιτροπής των επιστημονικών περιοδικών για την επικοινωνία Global Media and Communication και European Journal of Communication.
Ταξινόμηση βάση
Αρ. βιβλίων ανά σελίδα
(σύνολο:44)
Ανάμεσα σε 4 οθόνες ISBN-13: 978-960-03-6717-1 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 21.20 τιμή βιβλιοχώρας: 19.08
Πολιτική επιστήμη, Διακλαδική και συγχρονική διερεύνηση της πολιτικής πράξης ISBN-13: 978-960-08-0715-8 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 25.00 τιμή βιβλιοχώρας: 22.50
Η κρίση και τα ΜΜΕ ISBN-13: 978-960-02-2783-3 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 26.51 τιμή βιβλιοχώρας: 23.86
Τα μέσα επικοινωνίας στον 21ο αιώνα ISBN-13: 978-960-03-5151-4 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 37.11 τιμή βιβλιοχώρας: 33.40
Η κοινωνία της ενημέρωσης Ειδήσεις και νεωτερικότητα ISBN-13: 978-960-03-5313-6 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 21.20 τιμή βιβλιοχώρας: 19.08
Ανάλεκτα 2008 ISBN-13: 978-960-02-2314-9 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 15.90 τιμή βιβλιοχώρας: 15.90
Διαφήμιση και επικοινωνία Η κατανάλωση στην εποχή των μέσων επικοινωνίας ISBN-13: 978-960-03-4670-1 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 53.00 τιμή βιβλιοχώρας: 47.70
Κοινωνιολογία της ενημέρωσης Ειδήσεις και πηγές ειδήσεων ISBN-13: 978-960-03-4514-8 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 40.28 τιμή βιβλιοχώρας: 36.25
Ανάλεκτα 2007 ISBN-13: 978-960-02-2135-0 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 22.27 τιμή βιβλιοχώρας: 22.27
Ιστορία και Τύπος Οι αθηναϊκές εφημερίδες και η περίπτωση του σκανδάλου των εξοπλισμών του 1907 ISBN-13: 978-960-03-4156-0 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 21.20 τιμή βιβλιοχώρας: 19.08
Μέσα επικοινωνίας και εξουσία ISBN-13: 978-960-03-3991-8 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 42.40 τιμή βιβλιοχώρας: 38.16
Η τηλεόραση στον 21ο αιώνα ISBN-13: 978-960-03-4114-0 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 37.10 τιμή βιβλιοχώρας: 33.39
Το φαινόμενο των ριάλιτι ISBN-13: 978-960-03-3718-1 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 15.90 τιμή βιβλιοχώρας: 14.31
Η τηλεόραση εκτός των τειχών Η περιφερειακή και τοπική τηλεόραση στην Ελλάδα ISBN-13: 978-960-03-3726-6 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 21.20 τιμή βιβλιοχώρας: 19.08
Θεωρίες της τηλεθέασης ISBN-13: 978-960-03-3752-5 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: Εξαντλημένο αρχική τιμή: 15.90 τιμή βιβλιοχώρας: 14.31
Πολιτικά σκάνδαλα στην εποχή της εικόνας ISBN-13: 978-960-03-3852-2 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 34.98 τιμή βιβλιοχώρας: 31.48
Πολιτική και ΜΜΕ Η περίπτωση της Νότιας Ευρώπης ISBN-13: 978-960-03-3867-6 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: Εξαντλημένο αρχική τιμή: 15.90 τιμή βιβλιοχώρας: 14.31
Τα έντυπα μέσα επικοινωνίας Από τον πηλό στο δίκτυο ISBN-13: 978-960-03-3591-0 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 37.10 τιμή βιβλιοχώρας: 33.39
Χειραφέτηση και νεωτερικότητα Ο ρόλος των μέσων μαζικής επικοινωνίας ISBN-13: 978-960-03-3513-2 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 31.80 τιμή βιβλιοχώρας: 28.62
Τι είναι τα μέσα επικοινωνίας; ISBN-13: 978-960-03-3590-3 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 15.90 τιμή βιβλιοχώρας: 14.31
Η θεωρία της μαζικής επικοινωνίας για τον 21ο αιώνα ISBN-13: 978-960-03-3301-5 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 40.28 τιμή βιβλιοχώρας: 36.25
Οι λέξεις και οι αριθμοί ISBN-13: 978-960-03-3592-7 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 10.60 τιμή βιβλιοχώρας: 9.54
Αθλητισμός και μέσα μαζικής επικοινωνίας ISBN-13: 978-960-03-3584-2 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 34.98 τιμή βιβλιοχώρας: 31.48
Η Ευρώπη των επικοινωνιών Οι πολιτικές της ευρωπαϊκής ένωσης για το επικοινωνιακό πεδίο ISBN-13: 978-960-03-3303-9 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: Εξαντλημένο αρχική τιμή: 15.90 τιμή βιβλιοχώρας: 14.31
Η πυξίδα του μέλλοντος Πώς το παρελθόν μπορεί να βέλτιώσει το μέλλον μας ISBN-13: 978-960-03-3302-2 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 26.50 τιμή βιβλιοχώρας: 23.85
Η εποχή του τεχνοπολιτισμού Από την κοινωνία της πληροφορίας στην εικονική ζωή ISBN-13: 978-960-03-3397-8 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 30.74 τιμή βιβλιοχώρας: 27.67
Σύγχρονα μοντέλα επικοινωνίας Για τη μελέτη της μαζικής επικοινωνίας ISBN-13: 978-960-03-3124-0 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 26.50 τιμή βιβλιοχώρας: 23.85
Ζητήματα δημοσιογραφικής δεοντολογίας ISBN-13: 978-960-03-2673-4 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 18.00 τιμή βιβλιοχώρας: 16.20
Πολιτική οικονομία των ΜΜΕ Η αναδιάρθρωση της βιομηχανίας των μέσων στην εποχή της πληροφοριακής επανάστασης ISBN-13: 978-960-03-2777-9 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 26.50 τιμή βιβλιοχώρας: 23.85
Η τηλεόραση και το κοινό της ISBN-13: 978-960-03-2706-9 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 25.00 τιμή βιβλιοχώρας: 22.50
Κινηματογράφος Η τέχνη της βιομηχανίας ISBN-13: 978-960-03-2704-5 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 26.50 τιμή βιβλιοχώρας: 23.85
Επικοινωνία και κοινωνία Από τον εικοστό στον εικοστό πρώτο αιώνα ISBN-13: 978-960-03-2895-0 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 25.00 τιμή βιβλιοχώρας: 22.50
Η κοινή γνώμη στην Ελλάδα 2001 Έρευνα - δημοσκοπήσεις ISBN-13: 978-960-14-0317-5 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 19.87 τιμή βιβλιοχώρας: 17.88
Τεχνοπώλιο Η υποταγή του πολιτισμού στην τεχνολογία ISBN-13: 978-960-03-2375-7 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: Εξαντλημένο αρχική τιμή: 21.00 τιμή βιβλιοχώρας: 18.90
Πρόσωπο με πρόσωπο με τα Μαζικά Μέσα Ενημέρωσης ISBN-13: 978-960-03-2510-2 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 15.90 τιμή βιβλιοχώρας: 14.31
Η βία στην ελληνική τηλεόραση Έρευνα ISBN-13: 978-960-03-2616-1 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: Εξαντλημένο αρχική τιμή: 12.00 τιμή βιβλιοχώρας: 10.80
Εφαρμοσμένη επικοινωνία Μια εισαγωγή στον επικοινωνιακό σχεδιασμό ISBN-13: 978-960-03-2589-8 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: Εξαντλημένο αρχική τιμή: 26.50 τιμή βιβλιοχώρας: 23.85
Οι ελεγείες του Γουτεμβέργιου Η μοίρα της ανάγνωσης στην ηλεκτρονική εποχή ISBN-13: 978-960-03-1890-6 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 15.00 τιμή βιβλιοχώρας: 13.50
Η δύναμη της τηλεόρασης Η λογική του μέσου και η αγορά ISBN-13: 978-960-03-1801-2 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 25.00 τιμή βιβλιοχώρας: 22.50
Εισαγωγή στη θεωρία της μαζικής επικοινωνίας ISBN-13: 978-960-03-1766-4 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 25.44 τιμή βιβλιοχώρας: 22.90
Τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και η διαμόρφωση της κοινής γνώμης ISBN-13: 978-960-03-1642-1 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 15.90 τιμή βιβλιοχώρας: 14.31
Η τηλεόραση στον κόσμο Η δομή, η λειτουργία και οι εξελίξεις των ραδιοτηλεοπτικών συστημάτων στην Αμερική, στην Ευρώπη και τη Νοτιοανατολική Ασία ISBN-13: 978-960-02-1043-9 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 21.00 τιμή βιβλιοχώρας: 21.00
Μοντέλα επικοινωνίας Για τη μελέτη των μέσων μαζικής ενημέρωσης ISBN-13: 978-960-03-0983-6 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 15.55 τιμή βιβλιοχώρας: 13.99
Απελευθερώνοντας την τηλεόραση Μία απόπειρα καταγραφής και αποτίμησης της τηλεοπτικής απορρύθμισης στην Ελλάδα και το εξωτερικό ISBN-13: 978-960-03-0982-9 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: Εξαντλημένο αρχική τιμή: 21.20 τιμή βιβλιοχώρας: 19.08