Μυλωνόπουλος, Νικόλαος Ο Νικόλαος Μυλωνόπουλος είναι αντιπρύτανης και αναπληρωτής καθηγητής Πληροφοριακών Συστημάτων στο ALBA Graduate Business School. Τα εκπαιδευτικά και ερευνητικά του ενδιαφέροντα επικεντρώνονται σε θέματα πληροφοριακών συστημάτων ηλεκτρονικού επιχειρείν, στρατηγικής για την πληροφορική, outsourcing υπηρεσιών πληροφορικής, υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας, και στα συστήματα διαχείρισης γνώσης. Συνεργάζεται στενά με το Center of Advanced Learning Technologies στο INSEAD (Γαλλία) για την ανάπτυξη προχωρημένων συστημάτων προσομοίωσης που οδηγούν σε σύνθετες δεξιότητες διαχείρισης αλλαγών, συνεργασίας και λήψης αποφάσεων. Διδάσκει αυτά τα θέματα -με χρήση προσομοίωσης- σε στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Έχει πτυχίο Εφαρμοσμένης Πληροφορικής από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και διδακτορικό δίπλωμα από το Warwick Business School (Αγγλία). Έχει διδάξει στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, στο Warwick Business School, στο Business School του Loughborough University και στο Birkbeck College (University of London). Από το 2001 είναι επισκέπτης καθηγητής Ηλεκτρονικού Επιχειρείν στο Bordeaux School of Management (Γαλλία). Η έρευνά του έχει δημοσιευθεί σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά, όπως τα "Communications of the ACM", "International Journal of Electronic Commerce", "Electronic Markets", "International Transactions in OR", "Journal of the OR Society", "British Journal of Management", "Knowledge and Process Management". Έχει επιμεληθεί τρία βιβλία: "Organizations as Knowledge Systems" (με τον Χ. Τσούκα), "Social and Economic Transformation in the Digital Era" (με τους Γ. Δουκίδη και Ν. Πουλούδη) και "Σύγχρονες Τάσεις στο Μάνατζμεντ" (με τους Χ. Τσούκα και Β. Θεοχαράκη). Έχει συνδιοργανώσει δύο διεθνή επιστημονικά συνέδρια στην Ελλάδα με πολύ μεγάλη επιτυχία (The Third European Conference on Organizational Knowledge: Learning and Capabilities, το 2002, και The First International Conference on Mobile Business, το 2002). Έχει συμμετάσχει σε περισσότερα από 20 εθνικά και ευρωπαϊκά ερευνητικά προγράμματα στους τομείς της τηλεματικής, του ηλεκτρονικού εμπορίου, της ηλεκτρονικής μάθησης, του mobile commerce, των κοινωνικοοικονομικών επιστημών, της προσομοίωσης, και έχει διατελέσει επιστημονικός υπεύθυνος σε πολλά από αυτά. Επίσης, έχει συνεργαστεί ως σύμβουλος σε μεγάλες επιχειρήσεις στην Ελλάδα και τη Μ. Βρετανία.
Ταξινόμηση βάση
Αρ. βιβλίων ανά σελίδα
(σύνολο:2)
Σύγχρονες τάσεις στο μάνατζμεντ ISBN-13: 978-960-03-4850-7 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 19.08 τιμή βιβλιοχώρας: 17.17
Σύγχρονες τάσεις στο μάνατζμεντ ISBN-13: 978-960-03-3844-7 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: Εξαντλημένο αρχική τιμή: 19.08 τιμή βιβλιοχώρας: 17.17