Κόκκοτας, Παναγιώτης Β.
Ο Παναγιώτης Β. Κόκκοτας γεννήθηκε στα Σπανέικα Αρκαδίας και σπούδασε Φυσική στη Φυσικομαθηματική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών. Με υποτροφία του ΙΚΥ, σπούδασε Παιδαγωγικά στο Πανεπιστήμιο της Ουαλίας όπου του απονεμήθηκε ο τίτλος του διδάκτορα. Έχει γράψει πολλά σχολικά εγχειρίδια Φυσικών Επιστημών για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση καθώς επίσης και άλλα βιβλία σχετικά με την εκπαίδευση. Είναι συγγραφέας πολλών άρθρων που δημοσιεύτηκαν σε διεθνή και ελληνικά περιοδικά και πρακτικά συνεδρίων που λειτουργούν με το σύστημα των κριτών. Είναι πρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης για την Διδακτική των Φυσικών Επιστημών (Ε.ΔΙ.Φ.Ε.) στα πλαίσια της οποίας πραγματοποιούνται Πανελλήνια Συνέδρια, Χειμερινά Σχολεία Υποψηφίων Διδακτόρων και εκδίδεται το τριμηνιαίο περιοδικό "Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών - Έρευνα και Πράξη", του οποίου είναι διευθυντής έκδοσης. Από το 1987 έως σήμερα διδάσκει το μάθημα "Διδακτική των Φυσικών Επιστημών" στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Διδακτική των φυσικών επιστημών
Σύγχρονες προσεγγίσεις στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών: Η εποικοδομητική προσέγγιση της διδασκαλίας και της μάθησης
Μουσειοπαιδαγωγική και εκπαίδευση στις φυσικές επιστήμες
Θεωρία και πράξη: Διεπιστημονική και διαθεματική προσέγγιση
Unesco, διδασκαλία και μάθηση των φυσικών επιστημών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Μια συνεργατική - βιωματική προσέγγιση στην εκπαίδευση των δασκάλων
Διδακτική των φυσικών επιστημών
Σύγχρονες προσεγγίσεις στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών: Η εποικοδομητική προσέγγιση της διδασκαλίας και της μάθησης
Η διδασκαλία των φυσικών επιστημών στην κοινωνία της πληροφορίας
1ο πανελλήνιο συνέδριο: Αθήνα 18-21 Απριλίου 2002: Πρακτικά
Διδακτικές και παιδαγωγικές προσεγγίσεις στις φυσικές επιστήμες
Θεωρίες μάθησης, αναλυτικά προγράμματα και πρότυπα/μοντέλα διδασκαλίας, διδακτική αξιοποίηση του πειράματος
Σύγχρονες προσεγγίσεις στη διδασκαλία των φυσικών επιστημών
Η εποικοδομητική προσέγγιση της διδασκαλίας και της μάθησης
Πειράματα φυσικής για το δημοτικό, το γυμνάσιο και το λύκειο
Αξιοποίηση του πειράματος στη διδακτική πράξη