Zyman, Sergio Πρώην αντιπρόεδρος και προϊστάμενος του τμήματος Marketing της Coca-Cola Company, ο Sergio Zyman θεωρείται ο άνθρωπος που αναδιάρθρωσε την παγκόσμια οργάνωση του marketing και έκανε την εταιρία πρότυπο οργάνωσης marketing παγκοσμίως. Με τη δυναμική του καθοδήγηση το "Πάντα Coca-Cola" ξεχώρισε το προϊόν της Coca-Cola και έδωσε νέα ώθηση στα περισσότερα από 100 προϊόντα που είχε στην ιδιοκτησία της η εταιρία ανά τον κόσμο.
Η μεγαλύτερη συνεισφορά του Sergio Zyman περιλαμβάνει και την εισαγωγή της Diet Coke στην αγορά, όπως και την πρωτοβουλία της New Coke.
Την πρώτη φορά που άφησε την εταιρία το 1986, ο Sergio Zyman δημιούργησε τη δική του εταιρία συμβούλων επιχειρήσεων.
Στην πιο πρόσφατη αποχώρησή του, το Μάιο του 1997, δημιούργησε μια νέα ομάδα συμβουλευτικού marketing που λέγεται Ζ.
Ταξινόμηση βάση
Αρ. βιβλίων ανά σελίδα
(σύνολο:1)
Το τέλος του marketing ISBN-13: 978-960-438-025-1 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 16.44 τιμή βιβλιοχώρας: 14.79