Solomon, Michael R. Ο Michael R. Solomon, Ph.D. είναι καθηγητής Μάρκετινγκ και Διευθυντής του Κέντρου Έρευνας Καταναλωτή στη σχολή Haub School of Business του Saint Joseph's University, Philadelphia, USA.
Ταξινόμηση βάση
Αρ. βιβλίων ανά σελίδα
(σύνολο:3)
Συμπεριφορά καταναλωτή Αγοράζοντας, έχοντας και ζώντας ISBN-13: 978-960-418-811-6 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 74.41 τιμή βιβλιοχώρας: 74.41
Συμπεριφορά καταναλωτή Αγοράζοντας, έχοντας και ζώντας ISBN-13: 978-960-418-507-8 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: Εξαντλημένο αρχική τιμή: 87.23 τιμή βιβλιοχώρας: 87.23
Social Media Marketing Μάρκετινγκ με Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης ISBN-13: 978-960-531-341-8 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 30.74 τιμή βιβλιοχώρας: 27.67