Kapferer, Jean-Noel Ο Jean-Noel Kapferer θεωρείται αυθεντία στον τομέα της διοίκησης μάρκας στην Ευρώπη. Είναι κάτοχος MBA από τη HEC Paris (Γαλλία) και διδακτορικού από το Πανεπιστήμιο Northwestern (ΗΠΑ). Είναι Καθηγητής στη HEC Paris, η οποία κατέχει σταθερά την πρώτη θέση στις Σχολές Διοίκησης Επιχειρήσεων, όπου είναι επικεφαλής της έρευνας με αντικείμενο τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι μάρκες, καθώς και τις πλέον τεχνολογικά καινοτόμες πολιτικές μάρκας. Παραδίδει εξειδικευμένα σεμινάρια σε σχολές διοίκησης επιχειρήσεων σε όλο τον κόσμο.
Έχει αναγνωριστεί ως πρωτοπόρος για την προώθηση βασικών εννοιών στη σύγχρονη διοίκηση μάρκας, καθώς και ως ένας από τους κορυφαίους ειδικούς στον κόσμο όσον αφορά τις μάρκες, με πληθώρα γνώσεων και μεγάλη επιρροή - σε αυτόν οφείλεται η προώθηση ριζοσπαστικών νέων εννοιών και μεθόδων. Έχει έντεκα βιβλία στο ενεργητικό του με θέμα την επικοινωνία και τις μάρκες, τα οποία έχουν μεταφραστεί σε πολλές γλώσσες και είναι ευρέως γνωστά σε όλο τον κόσμο. Το μοναδικό ύφος του σε βάθος ανάλυσης που εφαρμόζει, σε συνδυασμό με τις δημιουργικές προτάσεις του, πηγάζουν από τη διεθνή εμπειρία και την ευρεία οπτική που έχει αποκτήσει, καθώς και από τη θαυμαστή ισορροπία του μεταξύ θεωρίας και πράξης.
Ταξινόμηση βάση
Αρ. βιβλίων ανά σελίδα
(σύνολο:1)
Διοίκηση μάρκας Σύγχρονες στρατηγικές ISBN-13: 978-960-89407-9-6 Εκδότης: Διαθεσιμότητα: ** Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη αρχική τιμή: 41.80 τιμή βιβλιοχώρας: 41.80