Σπορ και Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας

Τύπος: Βιβλίο
Συγγραφέας: /
Εκδόσεις: Οδυσσέας
- Χρονολογία Έκδοσης: Ιούνιος 2008
- Σελίδες: 222
- ISBN-13: 978-960-210-527-6
- Διαθεσιμότητα: **Αποστέλλεται κατόπιν παραγγελίας σε 2-4 ημέρες και εφόσον υπάρχει στον εκδότη
αρχική τιμή: 18.02 € τιμή βιβλιοχώρας: 16.22  
Από τα χιλιάδες χρόνια ύπαρξής του, ο αθλητισμός μόλις τα 60 τελευταία σχετίζεται άμεσα με τα ΜΜΕ. Σε αυτά τα χρόνια «αλληλεπίδρασης» άλλαξε ριζικά το προφίλ των αθλημάτων, ατομικών και ομαδικών. Τα ΜΜΕ εκμεταλλεύονται συστηματικά την επιρροή τους και επιβάλλουν άμεσα και έμμεσα εμπορικούς κανόνες στον αθλητισμό. Τα περισσότερα αθλήματα είναι πια επαγγελματικά και ο ρόλος των χορηγών καθοριστικός για τις επιδόσεις, τους διοργανωτές και τους διαφημιζόμενους. Παράλληλα, η μαζικότητα και η απήχηση του ποδοσφαίρου δεν θα μπορούσε να αφήσει αδιάφορες την πολιτική και την οικονομία ή να μην έχει αντίκτυπο στην παγκόσμια κουλτούρα. Πώς εκμεταλλεύονται τη δύναμη του αθλητισμού η πολιτική και η οικονομία; Πόσο διαφορετική θα ήταν η πορεία του ποδοσφαίρου χωρίς τα ΜΜΕ; Το βιβλίο αναλύει τα παραπάνω φαινόμενα, εξιστορεί σημαντικές στιγμές του ελληνικού και του διεθνούς ποδοσφαίρου, διερευνά την κουλτούρα του παιχνιδιού και τον ρόλο της τηλεόρασης, παραθέτει την επικοινωνιακή ιστορία των Ολυμπιακών Αγώνων και παραθέτει διεθνείς έρευνες για την Ολυμπιάδα του 2004. Όλα, πλαισιωμένα από σπάνιες φωτογραφίες αγωνιστικών φάσεων και δηλώσεις των πρωταγωνιστών.
ISBN13: 978-960-210-527-6
Συγγραφέας: Μπασαντής, Διαμαντής
Εκδότης: Οδυσσέας
Χρονολογία Έκδοσης: Ιούνιος 2008
Σελίδες: 222
Εξώφυλλο: Μαλακό εξώφυλλο
Σχήμα: 24χ17
Διαθεσιμότητα: Κυκλοφορεί
Βάρος: 471 γραμμάρια
Είδος: Βιβλίο